• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Hjässan

Ser hopplöst ut för min del...Ingen barnvakt så långt ögat når! *Suck* Det blir väl legobygge eller nåt liknande för mig.

• skratt-maja

Visst kommer jag på onsdag.....har ju laddat med lite frågor...

• lillsmurf

Med risk för att vara lite fräck så har jag bokat bord för 8 personer på Tegelvalvet klockan 18.00 onsdagen den 10 november trots att det är 14 som sagt att de kan, (läste att förra gången var man från början väldigt många som skulle komma men det slutade med att det bara vart 4 som kom) Killen jag snackade med på tegelvalvet sa att det brukar vara ganska lungt vid 6 tiden så om vi blir fler kan vi bara "fösa" till ytterligare ett bord, alternativt "fösa" bort ett om vi blir färre.

• skratt-maja

härligt lillsmurf!!!
    vad sa de på tegelverket om att beställa mat i förväg, antar att de inte sa ngt om det eftersom du inte nämnde det i ditt inlägg!!!

• lillsmurf

Nä de sa ingenting om att förbeställa varken mat eller dryck! Så jag förutsätter att det inte blir några problem! Känns skönt att ha det fixat, hoppas att så många som möjligt dyker upp nu!

• NSL

Jag har tyvärr fått förhinder på onsdag, hoppas man kan hänga med någon annan gång!

• lillsmurf

Uppdaterar listan, jag lovade att ringa tegelvalvet om det blev "stora" förändringar av bokningen!

Här är dom som kan den 10:

Antonia
    Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Shalimar
    Skrutthumlan
    Brud 05
    Fröken W
    Saggen

De som anmält förhinder

NSL

• lillsmurf

Ses vi inne på Tegelvalvet vid 18 imorgon eller ska vi mötas upp utanför?

• skratt-maja

jag skulle gäran se att vi träffas utanför, lite lättare men är det super rusk väder så behövs inte det!!!

• lillsmurf

Då kör vi på det! Hur känner vi igen varandra?

Svar på tråden BT-träff Stockholm