• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • NSL

Här är en som har varit lite skeptisk till BT-träffar, men som gärna blir omvänd Jag gifter mig också i maj 2005, är det ok att hänga med på BT-träffen den 10:e?

• Emilia

NSL - självfallet! Kommer bli första träffen för min del också.

//Emilia

• lillsmurf

Uppdatering av listan

Här är dom som kan den 10:

Antonia
    Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Shalimar
    Skrutthumlan
    NSL

De som ännu inte svarat är:

Karenina72
    Brud 05
    Lyckligt nyförlovad

• Emilia

Kul!! Blir fler och fler...

//Emilia

• Hjässan

Tjena brudar... Nu har jag hittat hit igen Har varit så ooootroligt mycket både med jobb och privata grejer att jag inte kunnat vara här på ett tag.Men nu ska det bli ändring!!!
    Den 10:e verkar funka för mig oxå! Vad har jag missat under den här tiden...?

• Antonia

Hej Hjässan, welcome back!!

Någons som planerat att gå till Bernzons ikväll? Jag ska dit och vet om ett par till, men tänkte ändå fråga här. Hade varit kul att om vi var ett gäng från denna tråd som ska dit. Så vi får ses lite.

Va glad jag blir att det är den 10e istället! Blir mkt den veckan, eftersom jag är mitt uppe i flytten då, men det får det vara värt! Älsklingen min får pyssla lite själv den dagen.

Kram kram till Er!

• MalinF

Det är lugnt Hjässan, vi har hållit ställningarna medan du varit borta! :D

Jag ska inte till Bernzons, har redan varit hos floristen och pratat lite om vad jag skulle vilja ha. Lutar åt svagt limegröna rosor, lite pärlor&glitter och ganska mycket grönt. Fast jag kommer nog att hinna ändra mig massor av gånger innan februari....;)

• Antonia

Låter riktigt snyggt MalinF! Har du grönt i färgtemat? Finns det limegröna rosor?

Svar på tråden BT-träff Stockholm