• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Emilia

Hjässan - kyrka också?

Alla ställen vi kollar med (lokaler) är redan bokade. Så vi har ca 4 ställen som vi är 2:a på. Vill inte ha det så! Och så måste man ju boka ca en kyrka per ställe också... inte kul!

/Emilia

• Hjässan

Japp,kyrkan är bokad...
    Så nu är det bara att fortsätta i planeringen. Lite svårt tycker jag att veta vad man ska börja sätta tänderna i!

• skratt-maja

Jag har fixat en detalj,men jag tycer den är viktig... jag har inhandlat skor till den stora dagen. Visst är det en detalj men ändå skönt att kunna bocka av.

Hoppas att det går bra för dig Emilia!

• Antonia

Japp nu är det inte långt kvar till den 10e, ska bli kul. Även om jag kommer att ha så otroligt mkt att göra nästa vecka. Ska riva ut ett kök då. :)

Kan inte alla ta med sig skisser på inbjudan om ni gjort några? Kul att få lite tips och idéer. Samt planeringsbok om ni har en sådan oxå?

Är det bra med er alla annars?

Emilia, hoppas det löser sig, du ska gifta dig i småland där är det ingen åtgång alls på varken kyrka el festlokal har jag märkt ;)

• Rydén

Uppdatering av listan

Här är dom som kan den 10:

Antonia
    Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Shalimar
    Skrutthumlan
    NSL
    Brud 05
    Lyckligt nyförlovad

De som ännu inte svarat är:

Karenina72

• Rydén

Ser ut som att vi blir rätt många den 10. Vad kul

Jag har nog ingenting att ta med mig, tyvärr.

Ser verkligen fram emot att träffa er alla.

• lillsmurf

Jag har nog heller ingenting att ta med mig, möjligtvis presentpåsar jag låtit sy upp i vit organza! Men jag ser fram emot att få se vad ni andra har med er, speciellt om ni har börjat fnula på inbjudan och festprogram och sånt!

• Lyckligt nyförlovad

Vad kul det ska bli! Har vi bestämt något ställe? Tid?

Förresten, ni som var på Bernzons i förra veckan, var det bra? Jag kunde tyvärr inte komma.

• lillsmurf

Misstänker att det är Tegelvalvet vid 18-tiden som gäller? Eller??

• Skrutthumlan

Hej hopp

Jag var på Bernzons förra veckan...det var jätte trevligt!
    Man fick en massa bra tips och fick chansen att prova på att hålla i lite olik formade buketter.
    Man kunde bombardera dom med frågor och kolla i deras pärmar med samlade buketter.

Dom sa att dom ev ska ha en till sån här kväll lite längre fram.

Tegelvalvet klockan 18 verkar fortfarande vara på tapeten =)

/Skrutt

Svar på tråden BT-träff Stockholm