• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Antonia

Jag måste tyvärr avboka, *skäms* jag som verkligen sett fram emot att träffa er alla, hade varit superduperkul!

Anledningen är att det är så mkt kvar att förbereda med lägenheten innan mina föräldrar kommer på torsdagkväll att jag troligtvis inte kommer.

Vi har ju flyttat och slängt ut hela köket för att sätta upp nytt. Det är kartonger överallt, och slipdamm överrallt :( men om jag hinner med mkt ikväll så kanske jag kommer en sväng imorgon *håller tummarna*!

• Emlu

Hej alla!

Va kul det ska bli o träffas imorgon men hur känner vi igen varandra?

• lillsmurf

Uppdaterar listan

Här är dom som kan den 10:

Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Skrutthumlan
    Brud 05
    Fröken W
    Saggen
    Shalimar

De som anmält förhinder

NSL
    Antonia

• lillsmurf

Emlu - Vi träffas utanför strax innan 6, jag har en ganska liten vit väska, antagligen en grå "stor" jacka med luva!

Skratt-maja har glasögon med svarta bågar, antagligen svart jacka och svart väska....

• lillsmurf

Jag tar på mig en svart mössa för säkerhets skull oxå, så kan ni ju inte missa mig, hoppas jag!!

• Emilia

En klunga tjejer utanför Tegelvalvet strax innan sex borde man inte missa.

Beige kappa har jag troligen i alla fall.... får väl ta en ryggsäck så jag får med mig tidningar m.m.

//Emilia

• brud 05

Det är så tråkigt att inte gå, men mitt samvete säger mig att: "Hhhhhmmmmm, hallå, du har ett Stort projektarbete som ska vara inlämnat på måndag - varför har du inte satt fart med det?!"
    Måste nog tyvärr avstå imorgon :(
    Trist, men nästa gång är jag på igen!!!
    Ha så kul, tjejer! :)

• lillsmurf

Uppdaterar listan

Här är dom som kan den 10:

Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Skrutthumlan
    Fröken W
    Saggen
    Shalimar

De som anmält förhinder

NSL
    Antonia
    Brud 05

• lillsmurf

Ser fram emot i kväll!

Jag tror inte risken är stor att vi missar varandra om man säger så!

11 förvirrade brudar på St Eriksplan!! Kanske tog mig vatten över huvudet nu, jag kan iaf se en aning förvirrad ut ibland tror jag!! hehe

• MalinF

Hej alla!
    Nu, precis nu, lyckades sambon och hans barndomskompis bestämma att det blir middag hos oss ikväll. Sorry tjejer, det blir ett sent avhopp för min del, men vi träffar den här killen så sällan att det gäller att passa på (han bor i USA och är inte så ofta i Europa!)

Hoppas att ni får en bra kväll!

Svar på tråden BT-träff Stockholm