• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • lillsmurf

Ryden - jag har fått ditt mail! Skrattmaja - ditt också!

Igår var jag och shoppade loss på Panduro, berättar mer senare tjejer, jag och min blivande ska ut på stan nu och leta farsdagpresenter!

17.30 på tisdag, ska vi träffas utanför stora entren till Åhlens kanske? om folk kommer med tunnelbana, tåg eller sånt!

Kram på er tjejer!

• Emilia

lillsmurf - Bra ide! :) Jag tror absolut att jag kan då... kan någon tidigare så funkar det för mig också.

Skrutthumlan - tittat på den frostade rospappret... tyvärr är det väldigt ljusa rosor. Vi ska ha mer dovt mörkröda. Men fundera du på ider. :) Vi vill ha ganska stilrent...

//Emilia

• Rydén

Menar du Åhlens city?

Jag kan iaf på tisdag. Ser fram emot att träffa er igen.

• Rydén

Panduro borde man ju ta och springa förbi. Var länge sedan jag var på den på kungsgatan.

Skrutthummlan:
    Du är verkligen en inspirationskälla. Otroligt kreativ.
    Blir ju lite avundsjuk här

• lillsmurf

Ryden - Japp! Det var åhlens city jag menade, 17.30.

Skrutthumlan - igår handlade jag embossing, stämplar, värmepistol, satinband m.m. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att jag kommer att gilla det, för bara grejerna gick på 760 spänn, hua!!! då har vi inte ens köpt korten ännu! Jag "snodde" din inbjudan stämpel tyckte att det var så himla snyggt typsnitt! Tur att vi inte ska bjuda samma gäster, hehe, men klart det är väl säkert fler i detta avlånga land som köpt samma stämpel, hehe, annars skulle det nog gå dåligt för stämpeltillverkarna!!

• lillsmurf

Skrutthumlan - var inne och kollade din hemsida, verkligen schysst hemsida, jättefina smycken, bilderna var jättefina, kul med lite andra "inlägg" än bara smycken, kaffebönor osv..

Nu blir man ju sugen på att börja pilla med sånt hemma!

Tjejer - kan ni inte tipsa mig om nån riktigt schysst underklädesbutik i stan, nån liten mysig med personlig service, tänkte överraska älsklingen min här hemma nån dag!!

• lillsmurf

Jag har faktiskt börjat kolla lite på nätet på lite olika klänningar och sånt, jag måste hålla med Emilia, gillar också maggie sotteros klänningar, även om jag har ohyggligt många designers kvar att gå igenom.

Var hittar man hennes klänningar i butik här i stockholm eller nån annanstans?

Det lutar nog åt att jag kommer att prova lite olika modeller och sen sy upp hos skräddare så det passar som handen i handsken!

Till på tisdag ska jag ta med mig en liten bok precis om skrattmaja och skrutthumlan hade med sig med lite olika grejer, ska försöka sätta mig ikväll och få ihop den så jag kan ta med den på tisdag.

Ha det bra!

• Skrutthumlan

tjenixen!

Ska bli kul att ses på tisdag...

Lillsmurf och alla andra.. Tack för alla fina guligga inlägg om mina smycken osv...det värmer supermycket.

Har äntligen hittat bilder på den typ av kalla som jag vill ha i buketten...ni får se på tisdag..

Kram

• lillsmurf

Håller på och pysslar med min bröllopsbok! Ni får se på tisdag, inte så mycket så här långt, men åtminstone lite inspiration!

• skratt-maja

Låter roligt med en träff, mina fudneringar har gått i ett anant håll den senaste veckan inget med ´mig eller så... om ni vill höra så vore det skönt att höra med er under morgondagens fika...
    sesimorgon då om inget händer....

Svar på tråden BT-träff Stockholm