• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Rydén

Tack för fikan igår tjejer. Det var trevligt men lite kort.

Hur ska man nu klara sig i två veckor utan er

• Skrutthumlan

supertrevligt att träffa er som vanligt
    men kort....

Hoppas att det blir nåt igen om två veckor!

/Louise

• Rydén

Skrutthumlan.

Hur pass konstnärligt lagd måste man vara för att kunna göra inbjudningskort själv?

Jag och sambon är hopplösa på allt konstnärligt. Vi kan inte ens rita streckgubbar

• Fröken W

Om ni har bestämt nåt nytt datum så vill jag också vara med...

Som ni kanske märkte så dök jag inte upp igår, jag hade jätteont i tänderna efter tandläkarbesöket så jag åkte hem och bläddrade i bröllopstidningar och pussade på min älskling istället! Inte dumt det heller!

• Fröken W

Skrutthumlan: Du nämnde någon shop på nätet där man kan köpa stämlar och sånt. Vad hette den? Jag hittade något som heter "söljd-detaljer" (www.slojd-detaljer.se), och de har lite stämplar, pulver, papper etc men inte så mycket. Det var dock billigare än Ljunggrens!

• MalinF

Och inte heller jag kom igår, fick antydan till ryggskott och satsade på att ta en lugn promenad istället. Ska till naprapaten idag och lirka upp låsningen i ryggen!

När har ni planerat in nästa träff?
    :) MalinF

• Popcorn

Vi pratade lite i går om att träffas igen och då föreslog vi den 30 november. Först pratades det om december men det är ju så långt dit! Var vi ska vara beror lite på hur många vi blir.

• Bridezilla ; )

Hej alla tjejer,
    Tack för en super trevlig fika igår. Jag kommer jättegärna nästa gång.

Jag har tyvärr blandat ihop de flesta namn och alias så jag vet inte riktigt vem som är vem. Men det löser väl sig...

Kram Vicktoria

Svar på tråden BT-träff Stockholm