• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • lillsmurf

Absolut, åhlens city 17.30

• MalinF

Åååh, jag ska verkligen försöka komma (trots att mitt schema ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig att dö...).

Skrutthumlan, jättefina smycken! Precis något sånt skulle jag vilja ha till vigseln, jag hör av mig till dig utanför BT.

:) MalinF

• Emilia

Jag kommer troligen ej... ska kolla på klänningar i mrogon eftermiddag! På riktigt... Prova och så.

Men kanske slutar upp med er senare beroend epå vad klockan blir osv. Kanske någon kan maila mig deras mobilnummer så jag kan checka av imorgon eftermiddag vart ni håller hus?

Min mail är: brudenemilia@hotmail.com

Ha en trevlig morgondag, ska iväg och jobba nu!
    //Emilia

• skratt-maja

Emilia du har nu fått e-post!!!

Lycka till med morgondagns provande!!!

• Hjässan

Skrutthumlan:
    Nu blir jag nyfiken...Jag älskar smycken och har helt missat din hemsida! Kan man kanske få kika lite på den?

• Skrutthumlan

hej hjässan!

den fastnar i filtret här på BT men om du skriver ut din mailadress så kan jag maila länken.

/Louise

• Bridezilla ; )

Hej alla,
    Undrar bara om man kan haka på så här i efterhand. Har aldrig varit på någon BT-träff men det verkat som Ni skall ha en i dec?

• lillsmurf

Bridezilla ;) - Jag hakade på den här tråden för bara några veckor sedan, var på min första BT-träff den 10 november, skitkul!

Ju fler desto roligare, tycker jag!

Vi ska träffas och fika imorgon, några av oss, vi ska mötas upp utanför åhlens city 17.30, om du känner för det?

Sen blir det säkert någon träff i december också, man får blodad tand efter första träffen, iaf fick jag det!

• Skrutthumlan

alla nya är välkomna!
    så kul att höra alla andras planer och påhitt

/Skrutt

• Bridezilla ; )

Om jobbet tillåter det kommer jag jätte gärna imorgon. Hur känner jag igen Er?

Svar på tråden BT-träff Stockholm