• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • MalinF

Ja, det lutar åt grönt i färgtema. Jag trodde inte riktigt heller att det fanns limegröna rosor, men det hade min florist hemma redan nu. De är gräddvita med den där svaga dragningen åt limegrönt och sedan är kanterna på bladen lite mer limegröna. Urläckra!! :)

• Emilia

MalinF - tror jag sett liknande. Vackra!!

//Emilia

• Hjässan

Det låter supersnyggt Malin
    Jag måste oxå ta mig till floristen för att se om jag kan bestämma mig för ett färgtema.Det blir ju lixom lite lättare med resten av planeringen när det är klart.
    Var på bröllop nu i helgen...Det var såååå fint...Love is in the air (skrålar för full hals!)

• skratt-maja

Hej på er tjejer!
    Här håller jag på att skapa en liten lista med olika saker som jag skulle vilja höra er uppfattning om den 10 och hinns det inte med då så får vi ta det via denna sida istället.

Hoppas att ni får en fin hösthelg

• Lyckligt nyförlovad

Ja va kul! Jag kan också den 10:e!

• Emilia

skratt-maja - Då ska vi försöka göra vårt bästa! Kanske ska klura ut lite saker att ta upp jag med...

///Emilia

• brud 05

En blivande brud till som kan bockas av från listan - kan oxå den 10:e istället för 8:e!

• Hjässan

Jaha...Då var det redan November! Är det bara jag eller går tiden sjukt fort!!??

• Emilia

Hjässan - Läskigt fort! Jag behöver deesutom ev. ny lokal + kyrka! Ahhh... lite panik! Får dra allt den 10/11, ca en vecka kvar tills dess.

//Emilia

• Hjässan

Emilia:
    Vi bytte lokal igår... Blev både billigare och så hamnade vi närmare centrum! Lite lättare med komunikationer och förberedelser.
    Ska nu försöka ta mig i kragen och ta mig ut på pappersjakt! Det är mitt nästa mål...

Svar på tråden BT-träff Stockholm