Maj 2005?
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Cotterpin:
Min sambo har också funderat på att ha toeastmastern som bestman. När vi bestämde att han skulle vara toastmaster tänkte vi att det skulle bli för mycket om han också skulle vara bestman. Men det kanske är helt fel tänkt??
Vår toastmaster är gift med bestman! Fiffigt va? Så får hela familjen bli engagerad. De har en liten dotter också, som är vår guddotter, men hon är för liten för att vara brudnäbb (2,5 år) tycker vi.
jag har inte ens tänkt på att det kan vara kallt, kanske man borde göra, nej nu måste jag ta mig en fundrare.. Ha det så bra
Ja, alltså, jag menar "toastmadame". Ännu har inte vetenskapen hittat ett sätt för två män att bli biologiska fäder till samma barn, vad jag vet. (Finns det verkligen inget svenskt ord för toastmaster/-madame?)
Brödrosterska kanske
Hej på er maj-brudar! Ny brud2be här.. Gifter mig i Norge 14.e maj!!Har bokat lokal, kirka och bestman/ tärna och toastmaster har tackat "ja"till sina uppdrag..Sen har jag inte kommit så mycke längre.. Vel har mycke planer och ideér, men inte börjar ordentligt ennu..
Kyrka heter det visst på svenska.. hihi :)
Välkommen i gänget norskan!
brud2005-05:
Tja, vi resonerade såhär, killen som är tillfrågad är eg min bästa vän, men killen har ju träffat och pratat med honom under hela tiden vi varit ihop så han är nära vän till min m2b med.
Eftersom vi inte kommer ha nått jättekonstigt bröllop utan lite lugnare/bekvämare så är det inte såå mycket som en toastmaster skulle behöva göra, mest avlasta oss så inte vi (läs jag) behöver hålla tider och planeringen i huvudet den dagen :)
Oj, hoppas ni förstår vad jag menar, det blev lite snurrigt *fnissa*
Här kommer ytterligare en maj-brud.
Vi har äntligen bestämt datum och det blev den 29 maj!