Maj 2005?
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Finns det ingen blomma som ser ut so Bluebells men är mkt vanligare och således lättare att hitta? Vet av syrran (som är florist) att det är vanligt att man anvädenr stand-in så att säga, det kan vara en blomma som är väldigt skör som inte skulle hålla och då finns det andra blommor som mananvädner instället och jag kanitne se skillnad på de exempel som hon har visat mig! Vet inte om det var ngt direkt svar, och detta borde ju din florist ha upplyst dig om tycker jag. Hoppas att du hittar det du söker!
Skratt-maja:
Ja, det får bli något sådant, om det inte går att ordna "på riktigt". Dessa blommor är speciella för att det är den största blomupplevelsen jag och min fästman delar. En skog i England på vår första resa et c. Äh, det ordnar sig. Tycker att det är lite synd att man alltid skall snöa in på omöjligheter eller det dyraste alternativet. Ville bara ha lite sympati...
Hej på er!
Jag är ny här och har även jag planer på att gifta mig i maj.
Datumet är inte bokat än då dom inte hade gjort klart schemat i kyrkan än. Men nästa vecka hoppas jag att vi ska ha ett datum.
Vi planerar iaf att gifta oss i sthlmsskärgård och ev hyra ett kollo för fest och övernattning. Har alla här redan bokat allt?
Välkommen JNY!
Vi har bokat kyrka, festlokal, en av solisterna, brudsminkös, brudfölje och fotograf. Hm, jag tänkte säga att "vi har absolut inte bokat allt", men nu ser jag ju att det är rätt mycket ändå..
Hej majflickor!
Jag har inte skrivit här på ett tag eftersom jag känner att jag behöver tagga ner min bröllopsiver innan jag bränner mig. Tycker redan att alla klänningar ser lika ut och börjar strunta i sådant som var jätteviktigt för en månad sedan. Nu har vi iallafall kontakt med ett band som låter otroligt bra, men som är ganska dyra så vi funderar lite till. På lördag skall vi titta på kyrkor (finns tre att välja mellan) och sedan tror jag att jag måste tänka på nuet ett tag. Jag måste fokusera på min avhandling totalt nu!!
Ejlis: jag har för mig att ni ska gifta er på ekerö, är jag helt ute och cyklar eller...? Jag undrar vilken fotograf ni har bokat, behöver också hitta en..
Ska Ni ha ytterkläder eller räknar alla med att det ska vara varmt i maj? Jag gifter mig 5:e maj och fryser alltid, men vad ska man ha isåfall?
Jag gifter mig 21 och skall inte ha ytterkläder. Där är nog tillräckligt varmt ändå och vi skall bara vara ute på fotografering, kyrktrappa och brudskål.
Fast hade jag haft en snygg vit cape så hade jag säkrat med den!
Skall ha 3/4 ärmar på min klänning så det lär inte bli kallt, snarare varmt!
Killen har äntligen fått tillfrågat bestman och han skall ochså fungera som toastmaster, bitarna börjar sakta falla på plats *glad*
Vi gifter oss 28:e, och jag hoppas innerligt att det kommer vara varmt då, men jag ska ha långa handskar som värmer lite i alla fall. Ska försöka sy en fuskrävboa om jag hittar nått fint fuskpälstyg som matchar klänningen.