Maj 2005?
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Vi har nu börjat fudnera på text till inbjudan och jag tycker de amerikanska är så fina de som handlar om att man man valt dett datum som fösta dagen i sitt gemensamam liv. Fudnerar på att ksriva om detta men eftersom vi redan bor ihop är jag lite tveksam, men har ni några synpunkter? skulle vilja ha en lite annorlunda text än de svenska klasiska så att säga.
Jag brukar variera i form, men inte i vikt... Hursomhelst tänkte jag börja träna litegrann nu i höst.
Hej Skratt-Maja!
och Hej Mad!!
Jag såg er inte nyss!!!
...betänk att jag bara är en nojjig brud, som dessutom är blond...
Man MÅSTE ju inte fixa allting nu med kläder och sådär. Jag tänker gå ut och prova för att alls veta vad jag passar i. Det man tycker är läckert på en fotomodell på nätet behöver ju inte vara så snyggt på ego! Men det är väl bäst att skaffa underkläder efter klänningsköpet?
Vad tror ni förresten, kan man ha slöja i kyrkan och på fotografering och sedan kanske montera av den till dans och sådär? Man vill ju inte vara otymplig (Ååhh vad jag skall dansa)
Jag tror på "montera-av-slöjan-till-dansen"-tricket. Men, det beror förstås på din frisyr och slöja. Om det är viktigt för dig att kunna ta av den så kan du ju anpassa frisyr/slöja efter det?!
Jag funderar på att ha ett avtagbart släp.
Hallååå tjejer!
Jag kommer "montera av" min lilla pillerburk...om jag nu hittar nån som passar till klänningen.
Jag känner mej själv så pass bra så jag vet att jag inte kommer lyckas gå ner så många kilo till bröllopet (borde gå ner 10kg), och klänningen måste jag ändå sy in, den fanns inte i min storlek.
Underkläder kanske är bäst att vänta lite med...mina bröst är nämligen det som försvinner först om jag bantar...tyvärr.
Nu har vi bokat bröllopssvit på Plaza i Karlstad. Så allt som bör vara bokat långt i förväg är nu klappat och klart. Kyrka, lokal och svit.
Så nu är det dax att ta tag i klänningsbestyren. Har hittat ett toppen mönster, enkel och fin!
soife, blev nyfiken när jag läste att du hittat ett bra mönster, får jag fråga vilket märke och vilket nummer, för jag letar mönster, har hittat et på en klänning somjg vill använda nerderdelen utav men letar fortfarade efter ett bra liv!
Jag är ganska enkel av mig och vill inte ha något shabrak på mig. Mönstret kommer från butterick och har nummer 6534. C varianten. Det har inget "riktigt" liv, då klänningen är skuren högt.
Tack soife då ska jag kolla den nu när jag ska gå och inhandla det andra mönstret...som är ett vouge mönster
Oj, denna tråden har jag missat! var ju med i den gamla.
28 maj 2005 är det som gäller här med, lokal och fotograf bokad, talat om det för föräldrarna, planeringen nästan klar (iaf i huvudet) och mönster till klänningen köpt och skall börja rita om mönstrerna nu i veckan :)