• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Hallo någon här ???

• Bride2B..

hehe... 6 timmar för sen, men jag e här!! :)

• Blåklinten

Jag me...äntligen hemma från jobbet !!!

Har de hänt nåt nytt...har du fått sålt marcus kläder ???

• Bride2B..

ne, men jag har fått lite mail och samtal. Mest angående storleken eftersom jag glömde skriva det i annonsen..
    Sedan så har jag bestämt möte med en gubbe som skall komma hem till mig på måndag efter 21.00 någon gång och kolla på kläderna... hoppas jag får sålt de... jag har ju lagt priset på 3000 kr eller högsta bjudandet.. Marcus kommer hem imorgon, jag ska låta honom prova de för att se om allt stämmer, storleks mässigt.. Sedan så ska jag kolla om jag kan behålla skjortan för massa andra har sagt att jag borde göra det då skjortan är jättedyr bara den!!

• Blåklinten

Ok...får hoppas han köper de då !!!

• Bride2B..

yepp... :)
    Hur går det med huset??

• Blåklinten

De tar sig...väntar på en bänkskiva från Italien och så ska de spacklas o tapetseras om på några ställen o sen e de väll inflyttningsklart....LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ

• Bride2B..

oj från italien... värsta grejerna.... har du bild på huset eller?? har ni byggt hela själva eller renoverar ni bara?? hur mycket köpte ni huset för?

• Blåklinten

Vi tog själva stommen/ytterväggarna från ett beställningshus och sen e de en från en firma som bygger de i lösvirke.

De kommer nog gå på ca 1,7 med allt inräknat när de e klart.
    Har inga bra bilder tyvärr..eller kanske på själva planlösningen, skickar den i så fall.

Svar på tråden Young bride seeks... ;)