Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
tra la la... äntligen fredá!!!
:D klar på mig för att åka till jobbet snart... marcus kommer hem idag *trallar*
:D
Kraaaam, ha en skön helg.... /Julie
Bara 3 lektioner kvar...måste äta lite lunch innan jag svälter i hjäl!!!
I helgen ska de planeras...ska bara göra sånt jag tycker e kul o då lär de bli mycke bröllop
hehe d e bra det...
Själv ska jag o marcus ha en film-marathon.. Vi har laddat upp med chips, godis, cider, alkoläsk, dricka, popcorn och MASSA annat gott.. :)
tror förrästen att jag hittat vår lokal... Har inte gått o kollat på den ännu men den ser bra och rymlig ut på bild... www.teaterhuset.nu/hyrahuset.htm
är länken om du vill se den... Tyck gärna till!!
Jag fick marcus också att prova kläderna.. Jag har bestämt mmig för att behålla skjortan och fracken eftersom de både passade och så är de dyrast att få tag på. Ska försöka sälja byxorna, västen och flugan... Tror du det går??
Ååå viken mysig lokal...ser verkligen jättefin ut !!!!!
De kan kanske va svårt att inte sälja hela "kittet" men försöka ska du ju absolut göra !!!
Va mysigt de låter me filmkväll...här ska vi kolla på tv äta hemmagjord pizza och så är min lillasyster(en av tärnorna) på besök.
mm jag ska göra det!! jag hoppas verkligen att det ska gå, annars så får vi vänta tills efter bröllopet för att kunna sälja allt på en gång ;)
mindre än 1 år kvar :)
Pizza åt vi igår... o massa mys
Hur många tärnor har du bestämt dig för?
Vi har faktiskt väldigt kul i hop vi 3...hon och Oskar funkar riktigt bra i hop..nästan som en liten familj
3 tärnor ska jag ha...har du bestämt dig ??
Hej!
Jag vill oxå vara med!
Jag ska bara ha en tärna - min fästmans lillasyster! Fast hon vet inte om det än...
Jag har ju egna systrar men de är äldre - men ogifta. Tärnan "ska" väl vara yngre än bruden?
Hej brud 05...välkommen hit till tråden !!!
När/var ska du gifta dig ???