• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

Definitivt!! Massa kompisar säger "är inte det för tidigt?"

• Bride M

Jag har också hört att det är för tidigt,men är det inte bra att träffa den rätta så tidigt så slipper man leta efter honom he he:)
    jag är född 83:a,

• Blåklinten

De e klart att de beror ju på hur länge man varit tillsammans...men inte en enda "ni är för unga för att gifta er" reaktion har jag fått !!!

• Bride2B..

hehe orecis som jag sagt till min älksling, mina kompisar m.m
    Jag tänker fortfarande på de som är över 40 något som inte har funnit "den rätta ännu" och jag är då så lyckligt lottad som har hittad honom redan. Själv är jag en 84:a.. :)

• Bride2B..

typiskt att ingen e här när jag e här... *sucka* :(

• Blåklinten

Nu e jag här men måste gå o sova för jag har tyvärr blivit förskyld i helgen

I morrn kommer antagligen vår nya dator...en laptop då kan jag va inne på bt samtidigt som jag e social me min älskling

• Bröllopsälskaren

Jag var lite rädd för att man inte skulle bli tagen på allvar när man typ tittade på festlokaler och klänningar osv. Som tur är så har jag mötts med respekt överallt och det är ingen som har ifrågasatt att vi ska gifta oss, trots att vi är unga (ganska unga i alla fall, är 23 år). Som sagt, man är väl lyckligt lottad som har hittat "den rätta" tidigt!

• kajsa263

Jag ska gifta mig den 16/8 i Partille kyrka.och har redan fixat det mesta men ännu inte nämnt något för min blivande svärmor.Mina föräldrar vet men dom kommer tyvärr inte för min mammas sambo fyller 40dagen efter vårat bröllop.finns det fler som gifter sig i augusti 2005?

• Bride2B..

kajsa.. jag tycker ändå att dina mamma och hennes sambo skall komma. Man gifter sig bara 1 gång, och du är ju trots allt hennes dotter! Jag skulle inte gett mig förrän hon skulle komma i alla fall (personlig åsikt)..

För övrigt så håller jag med att man blir tagen på allvar. Jag trodde att hon i brudbutiken skulle skratta åt mig eller liknande när hon då skulle få reda på att jag skulle gifta mig, men ickesan icke!! Hon hjälpte gladligen till och väldigt trevlig var hon dessutom.. :)

• brud 05

Jaa, jag har oxå bara fått trevliga bemötanden!

Svar på tråden Young bride seeks... ;)