Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Men ska ni kanske inte stannan i Gbg e de ju dumt att skaffa lägenhet....då e de ju bättre att göra som ni ska för de e väll gör svårt att få tag på nåt ställe att bo på
mm jag vet... det är därför vi ska vara hemma hos honom efter när vi e gifta... tills han har fått svar i alla fall...!
Hur länge hade du o din p-vän varit tillsammans?? hur länge har ni varit förlovade?? hur länge har ni bott ihop?
Oj nu ska vi se...blev tillsammans 8 feb 00 förlovade oss 1 maj 01 och har bott i hop från dec 00
:) sweeet.. :D
Ja de e en härlig känsla att man vet att man träffat den man ska vara tillsammans med hela livet, tänker på allt man kommer få uppleva osv man eller iaf jag blir väldigt glad av de
aa, jag me.. Blir så lättad att man liksom "hittat den rätta". Jag vet äldre kvinnor 30+ som fortfarande inte hittat honom.. Vet några som inte är lyckliga i deras äktenskap m.m
Jag är så otroligt lättad att det inte är så med oss. Visst kan man ha sina upp och ner ibland, men mer än 99% av tiden är vi superlyckliga! Eller nästan, e inte så jättelycklig när han gör lumpen då JAG måste spara för det mesta och för att vi nte träffas så ofta. *suck* Du har ändå tur som har en äldre pojkvän. Är det 1983 du var förr? Kramis Julie
Jovisst har man sina sura syunde i bland men allt annat väger ju upp och så har vi lärt oss att kompromssa och dela upp arbetet hemma o då går allt sååå mycke lättare, ett litet tips till er sen när ni flyttar i hop
82 är jag född
hehe... vi får la se om han e städa typen.. :P vilken månad fyller du år i?
Ja de lär du upptäcka
September
Måste sova nu har tvättat hela kvällen(inte så kul) o i morrn e de sista arbetsdagen före helg....de känns bra
Så gonatt, sov så gott kram Kajsa.
hehe aaa äntligen helg... marcus kommer hem imrogon... .*yeeeeyyyiihhh* :D