Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Blåklinten.... Jasså så du ska ha 3 tärnor.. :) Jag ville också ha 3 men sedan så är 1 muslim... och då är det 2 kvar.. marcus tycker att jag bara borde ha en.. Tycker inte det är fint att ha 2 eller flera brudtärnor utan att de har "dates" liksom.. typ det måste vara lika många killar som tjejer.. tror inte att marcus varken vill eller orkar ha det så. Han är rätt simpel av sig! :(
Brud 05.. Välkommen till tråden... det är kul att andra joinar får lilla klubb :)
Jag ska också ha min fästmans syrra som brudtärna.. min lilla syster kommer bli besviken då hon också vill stå.. Men jag träffar ju henne knappt så hon kommer inte kunna vara med mycket. (hon bor i uddevalla med farsan)
Vad kul att se att det verkligen finns unga brudar som gifter sig.. tycker att de som gör undersökningar på hur medelåldern för tjejer som gifter sig är ganska hög... Har de kanske glömt oss UNGA brudar eller letar de kanske på fel ställe? Jag har stött på massa med brudar som ska gifta sig som är födda år 80 m.m Det tycker jag e ganska ungt..
Tycker undersökningarna bör göras här på BT kanske :P
Eller vad säger ni?
Brud 05 ja vi förlovade oss i maj 01
Bride2B jag har 3 tärnor för att jag ville ha min bästa vännina men sen ville jag även ha me syrran och så tänkte jag att har jag me henne får jag fråga Oskars syster me o hon ville så därför blev de så men Oskar kommer bara ha en bstman
Ja jag tycker åxå de verkar som att alla som gifter sig e äldre men sen när man verkligen kolar så finns de yngre...läste nån tråd här på bt om att folk skaffar barn me varann både tie höger o vänster men gifter sig gör dom inte!!!
Tycker de e fel speciellt mot barnen för de e dom som får lida
Har ni bestämt hur ni ska gå in i kyrkan ??
Kajsa.. :)
Mm... antingen så är man gift eller inte.. :)
Är den där frågan vänd till mig??
Jag vet inte vilka olika gångstilar det finns eller hur man nu än ska säga det.. Hur ska ni göra??
Frågan var till er båda...vi kommer nog göra så att han står där framme o sen går jag in me brudnäbbar o tärnor.
Sen finns de ju den när brudens far går in med bruden o lämnar över, man går in tillsammans...finns de ännu fler ???
vet ej.. Jag har inte pratat med min pappa på ett bra tag så det kommer vara utesltet.. Vi kommer förmodligen göra så att han står där framme med bestmannen o så kommer min -a tärna -or in.. sedan så ska brudnäbbarna komma in, blomsterflickan och till sist JAG! :)
så vill jag ha det i alla fall....
Kul att de är flera blivande brudar som är födda på 80-talet!
Ja visst är det Dessvärre känns det mer som att 70-talisterna äntligen börjat gifta sig och skaffa familj, så överallt ses man som onormal för att man gifter sig så "ung". Tråkigt..
hehe... young people rules!! :D
Ja de e tråkit...fast jag har inte fått de reaktionerna, har ni ???