• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • brud 05

Jag ska gifta mig i juli nästa år, ute i Stockholms skärgård!

• Blåklinten

Jag ska gifta mig 2 juli nästa år...bor i Dalsland och de e där jag ska gifta mig

• brud 05

Åååå, hade oxå försökt boka 2 juli då det är en speciell dag för oss, men stället vi ska vara på var redan bokat den dagen. Den enda bokningen de hade fått på hela sommaren!!! Snacka om otur!

Var på bröllop i Leksand i somras otroligt fint vid Siljan! Fast Leksand kanske inte ligger i Dalsland?

• Blåklinten

Vilken otur med datumet !!!!

Nä Leksand ligger i Dalarna...Dalsland ligger på västkusten men de e väldigt fint här me

• brud 05

Ja, Dalarna så klart! Västkusten är oxå väldigt vackert!

Har du kommit långt i planeringen?

Såg förresten att du är 82:a som jag!

• Blåklinten

Vi har inte bokat mycke bara kyrkan, nu kollar jag efter passande lokaler och hur vi ska göra med maten catering/ göra själva/ buffe eller 3 rätters.
    Sen har man ju köpt lite saker o bestämt sig för annat men de e ju så mycke som ska göras

Hur långt i planeringen har ni kommit ???

Kul att du e född samma år
    Har du kompisar i din ålder som har/ ska gifta sig ???

• brud 05

Njae, inte kompisar men kusiner i våran ålder som både har gift sig och skaffat barn, tihi! Inte många kompisar som har lika stabila förhållanden...

Vi har väl funderat och surfat på en hel del grejer och skrivit ner lite planer och idéer som vi har. Skaffat oss lite kriterier vad gäller klänning, mat osv. BTs medlemssida utnyttjar vi till tusen, jätteroligt! Men egentligen har vi bara bokat vigsellokal och festlokal.

Vi har bara berättat för min mamma än så länge. Känns lite pirrigt att berätta tycker jag men ändå såå roligt!

Har ni berättat för någon ännu?

• Blåklinten

De e nog så längt vi kommit me i planeringen

Typ alla vi känner vet om de redan...vi har inte häller några vänner som har stabila förhållanden eller familj.

• brud 05

Har ni förlovat er ännu? Eller gjorde ni det i samband med frieri eller liknande?

Svar på tråden Young bride seeks... ;)