• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Jag skulle åxå vilja börja plugga nån kurs åt gången.

De e svårt att få jobb i dag så de gäller att ligga i med ansökningar, kan tänka mig att de e ännu svårare iaf med vissa jobb i större städer med.

Jag är inte utbildad utan de e bara ett vikariat.
    De e kul att jobba som gympalärare men ganska slitsamt för huvudet man blir väldigt trött (psykiskt) de e ganska högljutt men de bra e arbetitiderna och alla loven
    Jg undervisar åk 3 tom 9.

• Bride2B..

jaha okej... vad läste du i gymnasiet?
    kursen jag läser har inget med min framtida utbildning att göra.. jag läser den bara för att höja snitt betygen

• gift agustibrud

hej tjejer
    blåklinten jag tror att jag kommer till ditt gympingpass på onsdag, är det kl 20.00 eller? hur går det annars med planerna? läste att ni kollat in slöjor mm. blåklinten har du varit inne hos Martina än, jag var där idag, hon hade fått det jättefint, hon verkade nöjd över att ha kommit lite närmare samhället. ska jobba tidigt kl 06.00 så jag knyter mig nu. hoppas vi hörs en annan dag, jag saknar att vara inne på Bt varje dag.. ha det gôtt..

• Bride2B..

jag visste... jag ville bli barnmorska, men jag har sökt i 3 terminer nu och det verkar inte gå igenom. så jag ska läsa på historia för att höja betygen lite och försöka med annat.... ska inte berätta för någon annan än till marcus, för OM det inte slår in så slipper jag bli besviken och förklara för alla..

Suck, varför ska det vara så jobbigt??

• Blåklinten

Men de e en bra början att ha ett mål att kämpa för !!!

Hoppas du kommer in på utbildningen så småningom !!!

• Bride2B..

mja, jag kämpade ju tidigare också.. kämpade i 1,5 år utan att det gav resultat.. börjar tvivla om jag någonsin kommer komma in på nått bra!! :(

• Blåklinten

Man får göra de bästa av sitiationen...och de får jag väll säga att du gör.

Fick reda på förut att jag ska på utbildning i Stockholm i november över en helg...kanske man skulle ta och åka upp någon/ några dagar tidigare o kika i bröllopsaffärer

• Missen2004

Vilken intressant tråd..vi är också ett ungt par som ska gifta oss nästa år..den 14.maj. Jag kommer att vara 22 och min blivande 21 (han fyller först i juli).

Bride2B,

Jag läste i början av tråden något om att din blivande också är några månader yngre än du. Vad tycker du om det..har ni fått några roliga kommentarer om det? Vissa har kommit med kommentarer som: "du gillar visst yngre killar du.." "eller du har alltså valt en mognare kvinna.."

• Blåklinten

I dag kom den min slöja...jag som inte rodde den skulle komma förrän den 16

De va verkligen jättefin !!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;)