Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Nyfiken ???
Som bara den.... usch jag hatar att vänta på saker och ting.... :(
Jag me....hoppas de e nåt kul
Har du köpt tårtpar ännu ??
Jag har letat lite men har inte hittat nåt som kännts riktigt "vi två" ännu...har du nåt tips på affär ??
Nu ska jag gå o sova...natti natti sov så gott kram Kajsa
Nää jag har inte hittat nått.. har inte kollat på det så mycket faktiskt.. det är ju trots allt 1 år kvar ;)
Jag tror jag kom på vad det var som kom på posten.. jag har beställt en internet/telefon kod till min bank så det kan vara det. Kanske är det ett speciellt brev att de inte vill skicka det med den vanliga posten. (det stod bakom på avin en avsändare adress så det är så jag fick reda på det. Aja synd att det inte var nått kul :(
Gonatt, hörs snart igen
Inte så roligt paket då !!!!
Nee jag fick det idag... Det var internet dosan man betalar räkningar med :(
Vill ha mina kläder... Marcus kläder kommer imorgon i alla fall :D
Jag läääängtar tills slöjan kommer...16 sep är de beräknat till
Men jag ska ju iaf prata me sömmerska i morrn...hoppas jobbet bara flyter på så att dan går snabbt
hehe... den var fin, din slöja!!
Hur mycket fick du ge för den??? kommer du betala tull för den?? hur mycket tror du jag kommer betala tull på min klänning??
Jag e inte så förtjust i slöjor i gentligen men när jag fick se den här föll jkag direkt
Betala ca 220 med frakt...tull vet jag inte hur de blir me.
Vet inte hur mycke man kan få betala för klänningar häller de står inget om de här på bt ???
Va hos svärmor o svärfar nu i kväll o hon hade hittat en jättefin låt som hon tyckte nån ska sjunga på bröllopet, Sara Löfgren - För alltid. Hur fin som hälst !!!
:) har hört att det är dyrt med någon som sjunger på bröllopet!! Jag har inte bestämt mig om jag ska ha slöja, måste se hur jag ser ut i klänningen först tror jag ;)