Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Ska se om jag kan hitta nån bra...annars e jag 172 cm långt blont hår...svårt att beskriva ska hitta en bild i stället
hehe okej.. kan du min mail eller har du någon hemsida?
Nu ska de va en på väg
Måste gå o sova nu...hoppas du kan ge mig lite tips till klänningsvalet.
Va den nyaste bilden jag hade absolut inte den bästa att gå efter kanske
Hörs säkert i morrn...sov gott kram Kajsa.
Nu fick jag den!! Du e jätte söt :)
Har du kollat på nått i denna stilen??
www.sinceritybridal.com/2004/2968.htm
Den gillade jag bäldigt mycket också innan jag bestämde mig för den andra... Har du tänkt på om du vill ha en stilren eller lite prinsess-aktig?? Med eller utan släp?
Hittade några fler... Kolla här:
www.foreverbridals.com/gownpix.asp
www.sinceritybridal.com/fall/3057/3057.htm
www.sinceritybridal.com/2004/3027.htm
www.sinceritybridal.com/2004/3026.htm
Mja, du får precisera dig som sagt lite vad du gillar för modeller och hur du vill ha de som jag skrev i det förra inlägget. Jag skulle kunna tro att du skulle passa bäst med smala axelband och bar rygg som den första länken här uppe
^
|
Vad tycker du själv??
Den i första svaret sincerity 2968 år sååååå fin älskar den
Stilen jag har tänkt på är stilren..först va jag inne på en stor kjol men nu är jag inne på lite mindre, släp vill jag ha inga broderier eller liknande utan kanske nån rand längst upp på "överdelen" eller annat tyg på "överdelen"(den ska sitta i hop)...har även kollat lite på mer figursydda/sjöjungfrumodeller...halterneck skulle jag nog inte passa i har liten byst och ser då alldeles platt ut
Ska försöka få i väg nån bild...måste bara få tag på en scanner först
Hej tjejer
Bride2Be grattis till köpet, gott att vara färdig med någonting?
Blåklinten jag tror att du kommer att passa i en sjöjungfrumodell, du kommer att bli som en prinsessa.
Hej tjejer !!
Är nu äntligen hemma från jobbet efter en fruktansvärd dag...ingenting funkar !!!!
Tur man har bt då
De här med klänning är svårt...ska både prova olika modeller och prata med sömmerskan innan jag fattar något beslut.
Tack ska ni ha för hjälpen båda 2 Bride2B och gift augustibrud.
Kom på att jag kunde ju ta kort me digitalkameran på de klänningar jag gillar mäst så nu har jag bilder om ni vill se