• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

vad fina alla är.... :D

• Blåklinten

Hej i gen...så du har beställt din klänning sååå spännande vilken blev de ???
    Jag måste åka o prata me min sömmerska snart men har ännu inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha den .
    Jag gillade verkligen din Åsa..passa dig perfekt !!!
    Lite nyfiken på två saker...vad fick du betala Jonny för fotona och Lotta för håret ???

• agustibrud

Johnny är inte klart än, beror på vilket album vi väljer men det lutar åt ett som ligger på 3500, men då har vi inte räknat med tackkort. Lotta tog 1500 för mitt hår och 400 för tärnans, om hon skulle ha sminkat oss så skulle hon ha 250 kr/st men vi hade ju carro som hjälpte oss.

• Blåklinten

De va väll rätt bra priser eller

• agustibrud

är sådär nöjd med håret, tycker väl inte riktigt att jag passade i det nu när jag ser det i efterhand, iallafall inte från sidan.

• Bride2B..

augustibrud du var jätte tjusig så snacka inte mer om det för då kommer du fortsätta hitta saker som du kanske inte var nöjd med... så sluta!! *säger till bestämt* :)

Det blev den klänningen jag ville ha, bonnys 348 :D

• agustibrud

men jag längtar verkligen efter att få se korten som Johnny och karin tog, jag kom på att jag kan ju scanna av dem och lägga in dom på vår sida med dom andra korten. sen har syrran 100 kort som jag vill se nuuu...lite otålig..

• agustibrud

har du nån bild på din klänning blåklinten. jag måste snart sova ska upp 04.30 och jobba imorgon men jag kan inte slita mej från bt

Svar på tråden Young bride seeks... ;)