• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

de var fina, den buketten som är format som ett Hjärta är cool.... :)

• Blåklinten

Ja de e den men jag gillar nog den andra bättre...gillar kallor väldigt mycke !!!

• Blåklinten

Självklart...har precis skickat den !!

• Bride2B..

hehe vad kul att alla delar med sig... ni e så generösa :)

• Blåklinten

Klart man delar me sig..man vill väll hjälpa/ tipsa så många som möjligt för att den stora dagen ska bli oförglömlig
    När får du din klänning ???

• Bride2B..

Jag vet inte ännu men det ska vara mellan 8-14 veckor... jag har försökt betala den men det har inte funat för paypal är avstäng för tillfället... den öpnas typ 02.00 inatt igen så jag får försöka sedan.... Hur går det med din?? hittat din perfekta ännu??

• Blåklinten

Jag vet inte...har hittat ganska många jag gillar så man kan ju ta lite från varje och sätta i hop till en....men först hade jag tänkt att åka o prova lite olika modeller så man vet vad man passar i.

Skickade en blom fil till dig förut me lite fler buketter...kolla den

• Bride2B..

Kajsa, jag såg att du hade skickat ett till mail med fler blommor :) men jag kunde inte se de, det är något fel på läsningen när jag öppnar den... kan du kanske skicka den igen?? /Julie

• Bride2B..

Finns det ingen inne??

Svar på tråden Young bride seeks... ;)