• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Det kanske kommer senare.

• Bride2B..

okej... jag har hittat en klänning på BT's "Köp & Sälj" som du kanske skulle gilla eftersom du ville ha ewn jungfru klänning.. jag tyckte den var jätte fin. Vad tycker du??

www.brollopstorget.se/Annonser/

• Bride2B..

ett tips är att kopiera hela länken och skriva in den i ett nytt fönster då slipper man kolla vilken annons det var.. :)

• Blåklinten

Fick precis mail om att ditt epost konto är för fullt för att du skulle kunna ta emot mina mail....så testa tömma de lite o kolla sen

• Bride2B..

Jag har tömt nästan hela mailen.. Jag har fått den nu i alla fall. Jag har sett den klänningen tidigare.. Är det en sån du vill ha?? såg du länken på klänningen jag skickade??

• Blåklinten

Tycker inte man ser riktigt hur klänningen ser ut...de e svårt att köpa en sån klänning genom att bara se på bilder tycker jag

• Bride2B..

mm kanske det, men man kan ta namnet och springa runt i ett par brudbutiker och kolla om man kan hitta en sån för att pröva den m.m

• Blåklinten

Jag tycker den e fin pluss många andra men en liknande modell av den kan jag absolut tänka mig

• Bride2B..

mm okej då. Men det är bra att du vet vad du vill ha i alla fall :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;)