Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Det kanske kommer senare.
okej... jag har hittat en klänning på BT's "Köp & Sälj" som du kanske skulle gilla eftersom du ville ha ewn jungfru klänning.. jag tyckte den var jätte fin. Vad tycker du??
www.brollopstorget.se/Annonser/
Vilken anons ???
ett tips är att kopiera hela länken och skriva in den i ett nytt fönster då slipper man kolla vilken annons det var.. :)
Fick precis mail om att ditt epost konto är för fullt för att du skulle kunna ta emot mina mail....så testa tömma de lite o kolla sen
Jag har tömt nästan hela mailen.. Jag har fått den nu i alla fall. Jag har sett den klänningen tidigare.. Är det en sån du vill ha?? såg du länken på klänningen jag skickade??
Tycker inte man ser riktigt hur klänningen ser ut...de e svårt att köpa en sån klänning genom att bara se på bilder tycker jag
mm kanske det, men man kan ta namnet och springa runt i ett par brudbutiker och kolla om man kan hitta en sån för att pröva den m.m
Jag tycker den e fin pluss många andra men en liknande modell av den kan jag absolut tänka mig
mm okej då. Men det är bra att du vet vad du vill ha i alla fall :)