Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Ok nu har jag skickat klänningen som själva formen på den kommervara, sen ska jag ha livet/bysten som på en annan klänning och de livet kommer vara i silver/grått nät över de vita tyget...tror jag iaf !!!
Verkar de rörigt eller förstod du
Jag såg bilden och den var jättefin. tror jag har sett den tidigare, kanske på någon hemsida som sålde den för 7000 kr eller så, kommer inte ihåg!! men den var jättefin i alla fall :D
Mötet med sömmerskan kändes jättebra, hon kan sin sak de märktes ser såååå mycke fram emot att få designa min egen klänning med hennes hjälp
Fick du Marcus kläder i går...va dom fina ???
Hehe hoppas allt blir bra i slutändan då för jag har hört och sett att vissa har haft lite problem med att sy fastän de verkar väldigt bra och proffesionella... det går säkert jätte bra!!
Ne, jag har inte fått marcus kläder. Ringde han gubben jag köpte de av och han sa att han skickat de i alla fall och han gav mig kolli nummret för att kunna kolla upp det (då visste jag att han talade sanning, att det inte är lurerier som är på gång) men jag sa att jag satt på jobbet och kunde inte se. Han erbjöd sig att kolla upp det själv och sedan ringa tillbaka och tala om det för mig och det gjorde han. Jag får den imorgon förmodligen... *håller tummarna*
Jag e övertygad om att de blir bra då jag bara hört bra rykten om henne, hon vill i gentligen jobba med att sy bal/ brud klänningar men de finns ingen marknad för de just här så därför gör ´hon de vid sidan av de vanliga jobbet.
Hade jag hittat en klänning som jag gillade hade jag inte behövt låta nån sy men jag har faktiskt inte hittat nån som jag känt att de e den rätta o då får man göra de som krävs.
joo det blir säkert jätte bra!! :D
Ja jag tror på henne iaf
Ska kolla efter halsband på ebay nu tänkte jag...kanske man kan göra ett fynd !!
ska du ha pärlor?? jag beställde mina från ebay jag me... skitsnygga var de :)
I göteborg skulle jag betala 375 kr för halsbandet, på ebay fick jag betala 75 kr och detta inklusive portot!! Snacka om bra pris :D
Ja jag funderar på de !!!
Ja de va ju väldigt bra pris måste jag säga !!!!
mm eller hur!! Hoppas du hittar något fint. Har du msn??