• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Nej de har jag inte...msn alltså

• Blåklinten

Hitta ingen fint halsband...funderar på att ha ett bredare kanske i silver som sitter tight om halsen

• Bride2B..

nähä inte d...?? du kanske ska fixa ;)
    har du funderat på frisyrer??

• Blåklinten

Ja dom va ganska fina...tycker inte om när de e en massa glittersaker de ser så plastigt/billigt ut.

Frisyrer ja har kollat på en del..de blir nån enkel men så ska den ju passa till slöja åxå..har du hittat nån du gillar ??

• Blåklinten

Tack för tipsem

Gillade verkligen den första frisyren och den sista (tror jag de va) tårtan...förutom blommorna på den då

• Bride2B..

hehe trevligt att stå till tjänst... ;)
    Vad gör du annars på dagarna?

• Blåklinten

Kul me lite andra bilder än mina egna

Ja du...jag jobbar som gympalärare på dagarna leder friskis & svettis pass 1 gång i veckan ska ha premiär för mitt nya pass på onsdag...lite pirrigt och så försöker vi bli klara med huset när de blir en stund över.

Själv då...har du fårr tag på nåt bra jobb ???

• Bride2B..

nee.. men jag har faktiskt börjat läsa en kurs på komvux, Historia A... Den pågår till december månad, men jag ska försöka skaffa jobb under tiden. Varöfr är det så j*vla svårt? hur är det att jobba som gympalärare?? för vilket årskurs undervisar du?

Svar på tråden Young bride seeks... ;)