Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Ja de e nog dyrt om man ska hyra in någon men man har säkert nån släktning/ kompis som kan sjunga i kyrkan eller på festen.
Jag vet inte om jag ska ha slöja häller...om jag inte ska e de ju bara att sälja den en likadan va till salu på bt o där ville dom ha 400 för den begangnad så jag tyckte de va lika bra att slå till
Har du bestämt tärnor och deras klänningar ???
jag håller faktiskt fortfarande på med det. Jag har bestämt 1 tärna men jag är inte helt klart då min bästa kompis är muslim och väntar svar från en kompis om hon kan stå som brudtärna m.m
Dessutom så kommer det vara lite svårt med klänningarna för den muslimska tjejen gillar inte "linnen" eller liknande, hon har nog mer kortärmat på sig och det vill jag inte att de ska ha. Antingen smala axelband eller utan några alls. Dessutom så är hon mörk och då måste hon ha en ljusrosa klänning, är inte riktigt säker på hur hon kommer se ut i en sån eller var hon ens tycker om den färgen!!
Hur går det för din -a brudtärna -or??
Valt för de ännu?? bestämt brudtärna??
Ok, ag har allt klart, valt både tärnor och klänningsmodell och mamma och svärmor syr klänningarna.
Dom får en figursydd halterneck, lite sjöjungfru liknande antagligen blir dom i guld annars silver
har du bilder på de kanske??
Ja i kameran så jag mailar dom...de e den långa klänningen
De e bara nån bild från mönstret men jag har tänkt mig nåt sånt..de kommer passa dom alla 3
okej... det låter fint i alla fall ;)
När ska de börja sys??
Vet inte riktigt..tärnklänningarna skulle dom kunna börja me så fort jag hittat o köpt tyget och min klänning så fort jag bestämt hur jag vill ha den
:) fick bild av dig idag på tärnans klänning.. den är jäte fin. hur mycket kostar en sådan att sy ihop ungefär??
Ingen aning faktiskt...vi behöver ju bara betala för materialet så de beror ju på vad man ska ha för tyg.
Har bestämt hur min klänning ska se ut nu...mailar dig senare och skickar lite bilder har främmat nu så jag hinner inte men om 1 timma eller så...så håll ut