Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Vi har ingen aning, kan du inte maila och fråga eller försök i morgon i gen de kan ju va nåt fel hos banken !!
Har du fått den totala kostnaden med frakt och allt så att de inte saknas pengar när frakten tillkommer ???
yepp.... 493 dollar för att vara exakt.. Jag ska prata med banken, de hade stänt när jag ringde igår så jag ska ner till deras huvudkontor imorgon innan jag går och kollar på en lokal med min bästa kompis drygt en timma innan jobbet. Får hoppas att vi hinner *pust*
Hoppas de löser sig då !!!!!
Prata om mat o så i går o då sa en kompis att deras familjeföretag som e en restaurang tog ca 500/ pers för 3 rätters me kaffe inkl serveringspersonal o de blir ju för dyrt om man ska bjuda 80 eller fler så nu funderar vi me på buffe i stället.
Har ni bestämt nåt me maten ???
yes det har vi faktiskt.. :D
Vi ska ha den där catering företaget jag visade dig en gång, det billiga för 175 kr per/person med de jätte stora valmöjligheterna.. www.allt-till-fest.o.se/
Vi har tänkt ta "stora menyn". Ni kanske också vill kika in där och kolla på de billiga priserna, våra kuvert skulle kosta MINST 400 kr per/person för 70 personer... Jag vill inte betala 28-30.000 kr bara för maten. ca 13.000 kr är kanske ett mer rimligt pris för det proffesionellt gjorda :)
Håller helt me dig 30 000 för mat e inte klokt !!!
O sen tillkommer de ju för dryck åxå
Ja blåklinten den slöjan var jättefin förstår om du är nöjd.
Hallå nån här ???
jag e här.... :D
Har fina nyheter att berätta..
JAG HAR BETALT MIN BRÖLLOPSKLÄNNING *skriker högt, superglatt*
Hur mycket har ni tänkt lägga ut på middagen/festen?? Jag ska få hjälp av en kompis, vi ska bila ner till tyskland och köpa massa alkohol, så det blir ju inte mer än 5000 kr just där heller. det blir SUPER.. :D
Grattis, skönt att de ordna sig med klänningen !!!!!
Vet inte hur mycke vi kommer lägga ut...självklart försöker man hitta nåt prisvärt men de ska ju samtidigt va god mat får spana vidare efter förslag/ ideer.
Vi kommer nog åxå åka till Tyskland och köpa alkohol kanske tar en sväng till kiel eller nåt har inte tänkt på de än !!
Tänkte jag skulle ta kontakt me sömmerskan snart i gen o kolla i genom lite modeller på klänningar o va hon tror blir bäst att sy i....ska bli så kul sen när den börjar sys
Hehe jag tror nog att alkohol och tyskland passar väldigt bra ihop.. BILLIGT är det dessutom
Har du någon bild på dig..?? Jag brukar vara bra på att tala om hur dan en klänning skall se ut på en person, typ vad du skulle passa mest i osv. Jag kanske kan hjälpa dig om du inte bestämt dig ännu!! (Bara om du vill alltså)
Jag längtar tills klänningen ska komma nu.. hoppas det inte dröjer alltför länge..