• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Låter verkligen helt underbart roligt !!!
    Tur me vädret hade ni me tänkte på de hela dan
    Va de ni som sköt raketer på natten...runt 1 va de nog ???
    Så bröllopssviten på hotellet va att rekomendera, kan tänka mig att utsikten va fin !!
    Ska bli spännande att se bilderna sen

• Bride2B..

Jag håller med blåklinten, det lät helt underbaaaaart...
    Hoppas vi får se bilderna snart... då var det blåklinten och jag kvar ;) fast det är lite över ett år tills dess för mig... :)

augustibrud...Är barn nästa steg..? :)

• Blåklinten

Fast vi har inte ens ett år kvar
    Helt otroligt !!!!

• Bride2B..

aa eller hur... :) hoppas det går minst lika bra för er som för augustibrud... :D

• agustibrud

bride2Be vi har redan barn en kille på snart 7 år som började 1:an idag och en kille på 4 år. så vi är nog klara nu tror jag, nu ska jag försöka lägga ut lite bilder.

• agustibrud

lyckas nog snart, men eftersom vi inte har någon digitalkamera väntar jag lite tills min syster har fixat bilderna åt mig från kameran. Och bilderna som fotogtrafen tog, vet nån om man kan begära att få den på diskett också. det är ju många som lägger ut sina bilder, eller har alla tagit sina bilder själva?

• Blåklinten

Kolla om du kan få dom på diskett...de ska väll inte va omöjligt...ska bli såååå kul o se korten

• agustibrud

Min syter som har kameran bor i Bengtsfors så jag träffar henne inte idag.

• agustibrud

ok nu är jag med du svarade på min fråga om fotografen inte om min systers bilder.

Svar på tråden Young bride seeks... ;)