• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Augustibrud jag ska låta en sömmeska sy upp min klänning så jag hoppas jag slipper några problem. Dålig stil av dom på affären verkligen och på ett sånt här ställe sprider sig ju verkligen ett dåligt rykte om något.
    Vart sitter fläcken, vet du vad som orsakat den ??
    Köpte du klänningen ny eller har den varit uthyrd innan ?? Finns de inget här på bt om "kontrakt" vid köp av klänning...kolla om de står nåt där

• Bride2B..

blåklinten... vi ska kolla kyrkor imorgon har vi sagt (söndag) vi har skjutit upp det hela helgen och jag hoppas verkligen att det kommer bli imorgon.. Man kan säga att vi bestämmt ett datum... 3:e september... 1 vecka efter att han muckat så han får vila och andas ut lite tycker jag!!

Augustibrud... det v ar länge sedan man hörde något av dig.. synd att din klänning blev lite förstörd men försök hålla humöret uppe ändå, det löser sig alltid som man brukar siga.. Think Positiv!!

Kram Julie

• agustibrud

hejsan !
    humöret är bättre och jag tror att det ordnar sig, för när jag provade den tillsammans med sömmerskan var den lite trång och jag fick ta av mig bh:n med hakar längs med ryggen då passade den bättre. Så när jag provade den häromdan provade jag den utan bh, då var den stor, så jag kan väl ta på mig en så blir den tajtare. det ordnar sig säkert..

• Bride2B..

augustibrud... fy f*an vad skönt.... det är bra att det "slutade" lyckligt!!

• Blåklinten

Augustibrud: Skönt att höra att de ordna sig me klänningen hade ju varit en mardröm om de inte hade gjort de nu när de bara e en vecka kvar och du säkert har en massa annat att stå i !!!!

• Sofia28

Ohhhhhhh....en 2005-brudpar här oxå....för tillfället har vi bestämt den 13 augusti, men det kanske ändras igen...det är det tredje datumet så nu kanske vi fastnar för det. Ska bara boka präst och så innan vi blir officiella.... sen dyker hemsidan upp

• Blåklinten

Grattis !!!
    Hur långt har ni kommit i planeringen förutom bestämt datum ??

• Bride2B..

ett grattis kommer från mig me :)
    Har ni kommit långt med planeringen utöver datumet?? vi har också ändrat datum flera gånger.. just nu ligger den på 3:e september... vi har flyttat den mellan 9:e Juli-Mitten av september.... nu säger han att han vill ha det i april år 2006 för då kommer vi ha ännu mer pengar, men jag VÄGRADE!! kram J

• Blåklinten

Ja 2006 e ju aldeles för långt kvar till...du gjorde rätt .
    Visst kan de va en fördel med mer pengar men jag tror inte de spelar så stor roll i slutändan för dan kommer bli så speciell ändå...vi måste börja spara nu för att få i hop lite mer till vår budget !!!

• Bride2B..

mm exakt... vi började spara denna månaden och har redan 7000 kr sparade... en bra början i alla fall tycker jag för den korta perioden.. jag jobbar lite spritt just nu och kommer vara FULLT arbetslös redan under Oktober. så alla pengar är värdefulla.. klämmer verkligen på allt och drar in på allt onödigt...! Hur gör ni för att spara?? hur mycket har ni sparat och hur mycket lägger ni undan per månad??

Svar på tråden Young bride seeks... ;)