• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Vi har ett konto sen innan med sparade pengar på ca 20 000 sen kommer vi försöka spara kanske 3- 4000/ månad beroende lite på vad huset kostar sen när de e klart men vi kommer lägga undan så mycke som möjligt varje månad o inte köpa onödiga saker o sprida ut kostanderna för tex kläder kanske mat lokal osv.
    7000 e helt klart en bra början bara man e målinriktad så lyckas man me allt

• Bride2B..

hehe exakt... så hur långt har ni kommit med sparandet?? ska ni ha middagen på restaurang eller..?

• Blåklinten

Vi har inte börjat ännu men ska börja typ nu...vi kommer nog catera maten och hyra en lokal på en herrgård.

Fick ni kollat på några kyrkor i dag har ni bestämt er för nån ??

• agustibrud

hallå!
    5 dagar och 8 timmar kvar. Nu är det inte långt kvar. Ska till frissan idag och klippa mig och ett av våra barn, sen ska vi träffas för att bestämma håruppsättning, imorgon klipper sig min man och vi ska på föräld.möte. på ons är det träff med präst och ev ett för.möte till. på tors ska jag och min blivande få en avslappnande massage men värst av allt jag börjar jobba idag, vill inte.. så nu har jag nog inte så mycket tid att vara inne på bt och kika men jag håller kontakten. Glömde att jag måste tona håret, färga ögonbrynen för de har solblekts, och provsminkas också, sen ska jag måla naglar men det kan jag väl inte göra förrän på tor-fre. Sen ska det handlas mat och sprit, skrivas ett stort bordsplaceringskort mm mm mm mm mm. Hoppas allt blir klart ganska tidigt på fredag så man kan lägga sig tidigt, på fredag ska jag och min syster baka sju tårtor också, fick brudparet igår som vi ska ha på tårtan, det var ett jättegulligt par från Sia i porslin. ärjättenöjd. måste gå kram

• Bröllopstokiig

Ooooo va allt låter kul längtar så tills nästa sommar
    De låter på dig som att ni ligger rätt bra i tiden ändå synd att du börjat jobba för där hade du annars haft en massa extra tid. Håller tummarna för att allt ska gå bra me frissan, smink tårtor osv osv.
    Ska bli kul o se era kort sen från bröllopet !!
    Ha de gött. Kram Kajsa.

• Bride2B..

Jaaaa, äntligen har det hänt något... Kyrkan är bokad nu!! Fässbergskyrka den 3:e September 2005 kl 15.30 :)

Den kyrkan är ganska stor, vill kanske ha en lite mindre för att inte gästerna bara ska fylla 1/5 eller så... Men jag är SUPERNÖJD ändå!!

Agustibrud... jag håller me blåklinten... glöm inte att ta massor med kort!! kram kram

• Blåklinten

Har du nån bild på kyrkan ???

• Missen2004

Jaaaa...jag ska gifta mig 2005. Inget datum bestämt än, eftersom det är en hel del annat som ska fixas före giftemålet. Men ett datum lär väl bli aktuellt inom kort..det tar ju trots allt tid att boka lokal och kyrka

• Blåklinten

Bride2B...Och grattis till bokningen såklart

• Bride2B..

Missen2004... man får börja med att gratulera och hoppas ni bestämmer ett datum snart!!

Blåklinten... Jag har inte hittat någon helhets bild ännu men jag har en länk till en liten bild, typ toppen av kyrkan.. www.svenskakyrkan.se/fassberg/1024.shtml

har någon bild på fässbergskyrka kanske som man kan få?!

Svar på tråden Young bride seeks... ;)