Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
hallå!
agustibruden är nervös nu,allt pirrar och snurrar i huvudet, om en 1/2 timme ska vi till kyrkan och träffa prästen. var o kollade frisyr, verkar komma bra överens med frisören. sista arbetsdagen idag ska bli skönt för jag kan inte somna när jag kommer hem tolv på natten då ligger jag bara o funderar på vad som måste göras så jag är ganska mör nu. Barnen övar för fullt på sin överraskning som de ska ha på festen. Det ska bli jättekul. Festprogrammet är snart klart enligt min tärna, jag skrev en stor bordsplaceringsskylt igår. har färgat ögonbryn och ska tona håret idag, sen ska vi gå till systemet, fixa videoband och rullar till kameran, vi ska ha både vanlig och digital. ursäkta att jag bara svammlar om mig själv, Bride2Be kul att du har bokat kyrka, verkar som du hittat vad du sökte. blåklinten har ni fixat nå´t mer eller är det huset som står i centrum nu? jag hör av mig närmare bröllopet.8:-
8:) ska det vara
Augustibrud...kul att höra från dig kan tänka mig att du har fullt upp med de sista sakerna som ska på plats.
Måste fråga dig om din mamma jobbar som lärare på hagaskolan ???
Hos oss e de just nu huset som står i centrum men jag e inne på bt minst en gång varje dag för att hålla mig uppdaterad och för att kanske komma ett steg längre i planeringen. Har köpt 2 par skor som jag ska ha iaf ett par av dom så nu e väll de avklarat
Bride2B...Om du vill kan jag gå o ta ett kort på kyrkan vi har bokat så kan jag maila den till dig...vad har du för adress ??
Hej blåklinten!
Nej min mamma jobbar inte på hagaskolan. Hon bor i Torsby. Mina föräldrar är skilda. Kan inte skriva mer nu, börjar jobbet om 20 minuter så jag måste åka. /Åsa
blåklinten... jouli@home.se maila maila maila :D
Augustibrud.... Jag tror nog att jag och alla andra stöttar dig och håller på dig om att allt ska gå bra och som planerat. Lycka till!! *kramar om*
Augustibrud...Lycka till nu på lördag...ska dansa en soldans för dig så att regnet som är för stunden försvinner....ska bli såååå kul att se era kort sen
Bride2b...Har skickat en bild på kyrkan till dig...hann bara ta från ett håll för de började åska så jag fick springa hem.
Blåklinten... Jag fick inget mail...! skicka istället till sweet_julie84@hotmail.com
taaack... :)
Ok...om den inte kommer nu kanske de beror på att bilden tar för mycke plats på hotmailkontot...
Jag skickade till den första mailadressen i gen...kan blitt något fel första gången för jag va tvungen att stänga av datorn snabbt pga åskan...så kolla den i gen