• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Nä...jag pendlar mellan en massa plika..kanskle tar lite från varje klänning så nån speciell har jag inte men ska lägga ut en bild när jag har bestämt mig
    Jag tyckte åxå du va jättefin i håret...alla va jättefina verkligen !!!

Oj va tidigt...brukar själv ha samma problem att inte komma härifrån man blir lite beroende

• agustibrud

jag trodde det var blåklinten som skrev om en bonnyklänning...ursäkta mig bride2Be var du någon bild på din då? tröttheten har smugit på mig så mu ska jag natta.

• agustibrud

nu kan jag inte stava heller....gonatt

• Bride2B..

hehe aa jag har en... kolla in bonnys hemsida, www.bonnybridaluk.co.uk/348.htm

du får gärna ge åskiter..... Jag har till och med hittat buketten till, fast jag vill ha buketten längre och med ett par gröna ränder tvärs över och med vita pärlor i...

www.bernzonsblommor.nu/view_image.asp&p2=Droppe&p3=En%20formbestämd%20droppe%20med%20vita%20och%20rosa%20rosor%20och%20grönt

Jag tar emot all kritik eftersom jag vill ha de PERFEKT så om det är negativt så ge mig det och om det är positivt ge mig det me ;)

nattiiiiis

• agustibrud

tillbaka igen jättevacker klänning och bukett bride2Be yes allt blev rätt den här gången! gonatt..

• Blåklinten

De kommer bli superfint

Om du vill kan jag maila dig/er den buketten jag tänkt ha

• Bride2B..

aa gör d... :) kommer du ihåg e-mail adressen..? annars är det jouli@home.se

kraaaamis

• Bride2B..

Blåklinten... jag har fått mailet men när jag öppnade dokumentet så gick inte bilderna att se.... kan du skicka de igen??

Svar på tråden Young bride seeks... ;)