Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finfina bilder...klänningen va underbar !!!
Vad hade du för underkjol till den ?? Gillar svallet och storleken på själva kjolen !!!
Hej blåklinten
det är en vanlig underkjol med en ring i men på kortet utanför lottas hårverkstad har jag hängt upp släpet så fallet på klänningen är lite missvisande. Det kommer andra bilder sen.kram Åsa
hehe okej... jag var helt ute och cyklade då... :) hur gammla är ni själva??
Bilderna är jätte fina och du/tjejerna likaså... längtar efter att se de andra bilderna som du pratade om :)
Bride2Be
jag är 29 och min man är 30 sä vi är ju inte jätteunga som denna tråden har som överskrift. Men så tyckte jag att det var roligt att fortsätta chatta med er i alla fall. Bilderna kommer inte in idag men jag antar att ni kommer att vara kvar ett år till fast innom några dagar ska de nog finnas här kram. Det var lite konstigt att säga min man. Berättar om en stund om alla galna upptåg som skedde under kvällen.
haha okej... underar hur det kommer kännas för mig sedan då att kalla marcus för min make :)
Det spelar inte så stor roll om du är 20+ eller 100-... den viktigaste är relationerna och den roliga stunden man delar här på BT. Jag är helt beroende av denna sidan kan jag säga, för varje dag och nästan hela tiden är jag inloggad :)
Jag beställde förrästen min bröllopsklänning igår... jag lääängtar nu att få den, men den måste betalas först såklart :P
Kraaaaam
kul hoppas att du blir nöjd med din klänning. min är inne på tvätt nu, den var ganska smutsig.
hehe kan tänka mig... Jag gillade din slöja.. hur mycket fick du betala för den? skall du sälja grejerna du köpte eller behåller du de??
Min slöja var faktiskt inte min jag lånade den av min tärna hon gift sig för 2 år sen. nu har det kommit in lite mer kort men inga från kyrkan och från fotografen och ringen, blommor mm så det kommer mera.jag tror att jag behåller klänningen
Skulle hon kanske vilja sälja den kanske??? jag ska kolla in korten nu.. :)
Nej hon vill inte sälja slöjan tyvärr..