• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Augustibrud: Måste kännas bra nu när de inte e långt kvar...får bara hoppas på att de fina vädret håller i sig. Vart ska ni ta era kort, för visst skulle ni ha Atelje Bälnäs ??

Bride2B: Ja jag är utbildad Friskis & Svettis ledare så jag håller i egna pass.
    Jag har också hittat många fina klänningar från Maggie Sottero men har fortfarande kvar min favorit...ska försöka scanna in den så jag kan visa bild på den
    Vi har tänkt att catera (har fått fram lite priser från olika ställen) men om vi inte hittar något bra finns ju absolut buffe som ett alternativ o de e ju kul o laga maten själv me, och sen hyra in serveringspersonal som plockar av/ fram tallrikar och sköter disk.
    Såg att augustibrud va här inne i går kväll o allt verkar ju va bra...förstår att hon e lite nervös nu när de närmar sig

• Blåklinten

Bride2B: Hoppas ni hittar en fin kyrka...hade ni bestämt nåt datum som passa föresten ??

• agustibrud