Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Tråkit o höra...hoppas du ittar nåt nytt snart
mm jag me..... behöver verkligen ett jobb om vi nu ska gifta oss...
det var lite länge sedan man hörde något utav agustibrud... hur går det med stressheten?? det är bara 11 dagar kvar för dig... Koom ihåg att ta massa bilder för att lägga upp de på BT så vi kan se och grattulera!!
Var för övrigt med "Fyra" o provade lite brudklänningar idag.. Fyfan vad dyra de är. Man vill ju inte lägga ner så mycket pengar på något man bara använder en endaste gån!! Man kanske skulle ta och köpa den på Ebay i alla fall, det är om man hittar modellen och storleken.. :P
Ska fortsätta med sökningen imorgon då vi ska till Remans och till Johans... hoppas vi hittar något bra och billigt... ha det gott, och skriiiiv nu :D
Kram J
flyttar upp...
Hej där i värmen !!!
Började jobba i dag efter 7 veckors semester varmt som bara den !!!
Bride2B: hitta du någon klänning du fasna för ??
Va jag tror kan man säkert söka efter en likadan på ebey sen. Va ligger priserna för en fin klänning på ??
blåklinten... Jag har hittat en klänning som jag och "Fyra" provade i tisdags... det var jätte kul. Tänk att man kan bli så fin i brudklänningar... och så var man inte iordningsgjord ens... :)
Jag försökte hitta den på ebay men den fanns inte... :( jag får väl försöka hitta någon liknande... vi var bara på 2 butiker och än finns det 2-3 st till.. sedan kanske vi åker till Kungsbacka för att kolla "Svahn" som lär vara billiga..
Klänningarna jag tyckt var fina har legat på 9.000-15.000 kr dyra.... *usch* man får ångest när man bara går in i butiken... men men!!
Hur går d själv??
bride2B: Ja de va inte så billiga priser
Va va de för märke o modell på dom du gilla ?? lite nyfiken
I vårt planernade händer de inte så mycke just nu har ju börjat jobba, ny tränings sesong o så tar huset mer o mer tid men jag håller fortfarande på att kolla lokaler catering så mycke jag hinner.
Själv då förutom klänningarna ??
blåklinten...
Jasså så du tränar... eller är du kanske en tränare själv??
Jag gillar mest från designern "Maggie Sottero" och så hittade jag en när jag provade som var från nått Holländskt märke, "Eurobride" men jag kommer inte ihåg modellen. Jag hr det uppskrivet någonstans.. Har du hört från augustibrud någonting? hon gifter sig snart ju, bara 9 dagar kvar.. eller jag kanske borde säga 8 eftersom natten snart är över.. :)
ska du ha catering bara eller hyr du kock? jag ville ha buffé men min älskling tyckte det var för billigt.... han ville ha lite mer klass i det hela, typ "inte hemmalagad mat" som han säger då föreslog jag att vi kunde hyra in en kock som kunde laga maten åt oss... Vi är från två olika nationaliteter (Jag: Libanon Han: Sverige) så vi måste kompremissa.. ska kolla lite på priset för kockar, får bestämma mig sedan hur det ska bli antagligen.. .måste boka kyrkan snart i alla fall.. ska försöka få honom att åka med till kyrkor imorgon och titta! han e hemma 5 dagar (sdan i onsdags till o med söndag) innan han åker tillbaka till stockholm. Har inte sett honom på tre veckor förrän nu.. O så ska han försvinna i yttligare 11 dagar nu.. *suck* 12 månader och 13 dagar tills han muckar... *längtar*
hej tjejer agustibrud här!
nerverna är där de ska vara hmm lite nervös kanske. Åkte till kyrkan för att träffa prästen fast hade missat att det var nästa vecka som vi skulle träffas!!
Imorgon är det träff med fotograf och den sista provningen av kläder, vi får med oss alla kläder hem så jag kommer väl att bo i klänningen i en vecka,hihi ringarna är hämtade och min förlovningsring är putsad så nu är det tomt på ringfingret. Imorgon är det fredag den 13:e hoppas att det inte krånglar med klänningen. Hur går det med er då?
Blåklinten - bride2B är ni här???