Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Måste kännas skönt att ha de klart me klänningen...de e ju en stor del i planeringen....eller kommer du hinna ändra dig kanske ?
Tror inte det. Ända chansen att jag ändrar mig är om den inte passar. Jag har dessutom fixat marcus kläder idag. Jag har köpt de me, eller jag har reserverat de. Jag ska betala de nästa vecka. Kolla in hans kläder på www.geocities.com/englabrollop/herr.html det är den första bilden till vänster. Allt är likadant förutom kavajen som är svart istället för mörkgrå..
Jag gick in till Tony's här i Göteborg och de ville ha 9000 kr för ett helt set, men jag hittade det hela settet för bara 2500 kr. Snacka om FYND!! Synd att det inte fanns mer än 1 för jag ville ha 2 till för bestmannen och en för marsalken. Aja, jag antar att de får hyra!!
Hur går det för oskar?? (tror han hette så)
Jättesnyggt verkligen och vilket bra pris !!!
Vi har inte kollat på kläder till Oskar ännu, jag skulle vilja att han kanske har nåt i silver/ grått iom att de e me i vårt färgtema men vi får se va de blir
jaha okej.. cavaliere också eller?
Vet inte faktiskt
Prata me sömmerska i dag...ska till henne på freda för att kolla på olika klännings modeller och tyger
hehe, antar att du är jätte ivrig nu.. Jag är likaså då jag precis betalat för Marcus kläder och för att de kommer på fredag.
Jag fick ett paket med posten idag. Eller snarare ett avi som jag måste hämta ut. Jag undrar vad det är för något, kan det vara klänningen??
jag har ju inte beställt något på ett tag så det kan ju inte vara annat än det!! Men jag är lite orolig och ivrig.. vad kan det vara liksom?? *bubblar i magen*
Ja precis ivrig e rätta ordet...vill inte göra nåt annant än att planera bröllopet just nu
Jag skulle va jättenervös om de kom en sån avi och jag beställt klänningen...hoppas de e den och att den motsvarar dina förväntningar...står de inget på avin, hur mycke paketet väger och från vilket företag de e skickat från osv ???
Neej, eller jag tror inte det.. ska kolla med mamma för det är hon som ska hämta upp den för mig. Men jag vet att det fanns ett orange papper fäst bakom avin, men det stod "Inrikes" på den så det kan ju inte vara klänningen.. o så stod då på sidan där jag ska köpa klänningen att där stod det att den skulle komma om 8-14 veckor... och dessutom så har jag precis betalat klänningen.. *gulp* ne nu är hjärtat verkligen i halsen!!
Nä då e de nog inte den...va synd
mm tycker jag me!!
Men jag undrar verkligen vad det är som har kommit...