• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • brud 05

Har mailat dig nu, Blåklinten!

• Blåklinten

Gick inte att skicka bilden antagligen för att du har för fullt på ditt hotmailkonto och att filen e ganska stor...testa töm mailen först så skickar jag i gen sen

• brud 05

Det finns ganska mycket plats på mitt hotmail-konto, men jag har såna trevliga mail där som jag inte vill ta bort. Kanske om du kunde göra bilden mindre? Vilken nummer har håruppsättningen på länken du skrev?

• brud 05

Jaha första, den med pärlorna? Den är ju kanonfin!

• Bride2B..

Jag har mailat kvinnan jag köpt klänningen av och hon sa mycket. Jag hade frågat henne varför jag inte fått kollinummret på klänningen/paketet ännu och då svarar hon att det kommer ta tid då klänningen är specialbeställd och skall specialsys. Jag blev chockad och sa att jag trodde att klänningen var original och att jag inte vill ha den om den inte är det. Och då sa hon att självklart är den original men eftersom det är en speciell klänning så måste man specialbeställa den och då måste den specialsys eftersom de inte har sådanna klänningar på lager. Jag blev jätte lättad och glad. Klänningen kommer i början eller i mitten av November sa hon.. *längtar*

Min klänning kan ses på www.bonnybridaluk.co.uk/348.htm
    eller så kan man se lite oliga förslag och idéer på
    groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

:)

• Blåklinten

Ok..du har ingen mail som inte e hotmail ??
    Den första frisyren e de

• brud 05

Bride2B, Vilken Underbar klänning du hittat! Jag efter en liknande. Helt fantastiskt fin klänning du valt, verkligen!

• brud 05

Nej, har tyvärr ingen annan adress
    Men den är ju jättefin den där frisyren, modern och klassisk, och så gillar jag pärlorna. Roligt att bli tillfixad och få bära en så fin frisyr!

• Blåklinten

Ja jag gillar den verkligen !!

Svar på tråden Young bride seeks... ;)