Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Mailade dig, Bride2B!
hehe som de flästa ska göra här då.. :)
Man vill ju att klänningen ska vara originell. Själv är jag väldigt nojjig om att INGEN, absolut INGEN ska haft klänningen innan mig. Jag skall vara den första som haft på mig den och som vigts i den :)
Jag förstår din nojja... Hur kommer det sig att du inte vill berätta för folk just nu??
Jag hette Jouli, men bytte nyligen namn.. Mamma och pappa stavade mitt namn fel när vi kom hit till Sverige. De skulle skriva Julie men skrev Jouli så det fick jag nyligen fixat... :)
Jag vill berätta för folk nu, jag vill berätta för hela världen! Men det ska ju gå riktigt till; först brudens familj, sedan brudgummens familj, närmsta släktingar och vänner. Det har inte funnits bra tillfälle och så har vi så nyligen bestämt oss!
Bride2B är eran grupp offentlig, begränsad offentlig eller privat ???
Bride2B är eran grupp offentlig, begränsad offentlig eller privat ???
offentlig måste den vara annars måste varje person som ska besöka sidan ange lösenord eller vara meddlem i din grupp och det kommer bara bli krångligt...!
Så OFFENTLIG rekomenderar jag!! :)
Ok tack då väljer jag de
Halllooo vart tar ni vägen ???
jag e kvar... tänkte bara att jag inte skulle svara på det sista du skrev till mig... ;)
Undra vart brud 05 tog vägen...
Glömde fråga hur det gick med sidan...!