• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • StinaJ

Tänkte snarare på vad du gav för dem....

• Titrania

oj, här hänger man inte riktigt med i svängarna... drygt 800 inlägg senare kommer jag hit! ;)

• Bride2B..

aa joo.. Men jag betalade det priset utan frakt och postförskott... Så det blev lite dyrare än så för mig med... Sedan köpte jag till saker till kostymen såsom en skjorta.. Bara den kostade 900 kr.. Det setet ni fick köpa kostade mig 2500 kr o sedan kom skjortan och sedan frakten o postförskottet... Men jag säger kort o gott 2500 kr.. tänker inte på skjortan så mycket eftersom den behövs och jag skulle köpa en ändå.. ;)

• Blåklinten

Ja nu e jag hemma i gen

Om du inte äter frukost e de bra att börja me de då förbränningen e lite högre/bättre direkt man går upp för att hålla den i gång sen börjar man me lite frukost böver ju inte va mycke lite yogurt el liknande o sen äta flera små mål under hela dan

Hitta du på något du kunde göra ???

• StinaJ

Nu är jag tillbaka för en liten stund...

• Bride2B..

jag sitter ju för det mesta när jag jobbar. Det är synd för rumpan växer på det sättet.. :(

• Bride2B..

Glömde nämna att OM jag äter frukost så mår jag illa för resten av dagen!

• Blåklinten

Ja jag har inte så många fler tips...jag käka fettförbränningstabletter en gång men de funkar ju bara så länge man äter dom och dessutom va dom jag åt lite farliga fick jag reda på sen

• brud 05

Hej på er tjejer, nu är jag tillbaka igen.
    Har berättat att vi ska gifta oss för familjerna i helgen - det var jätteroligt för de blev så glada!!! *lycklig*

Svar på tråden Young bride seeks... ;)