Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Bride2B, har du smakat Naturdiets färdiga måltidsersättningar på tetra? Tips!
Chokladsmaken är som "Pucko"! Tänk dig att dricka det till lunch - gooood! Komplettera med frukt som mellanmål om du blir hungrig innan det är dags för nästa mål.
Funkar sånt då ???
Har fått för mig att man går upp i vikt i gen när man slutar äta de eller ska man äta de för alltid...själv tror jag de e bättre att träna o lägga om kosten eller iaf tänka på vad man äter
Jo, visst är det som du säger att de funkar så länge du äter dem eftersom det bara är måltidsersättare, men det är ju ett snabbt, gott och effektivt sätt att komma igång med viktminskningen och bli pappad av att det funkade. På längre sikt måste man ju lägga om motions- och kostvanor, för det är inte heller bra att "leva på" dem längre än ett par veckor.
Jag undrar också om de funkar.. Jag har velat köpa sånna mål och dryck grejer men de e så j*kla dyra... mål för typ 30 dagar kostar över 500 kr. Jag har inte råd med att betala så mycket varje gång/månad..
Brud 05.. får man skriva ditt namn nu då?? *ler* Jag e glad för din skull att de reagerade positivt.. :)
tihi, "peppad" skulle det ju stå, inte "pappad" :D
Man kan ju dock fortsätta att byta ut bara ett mål om dagen utan "fara" efter själva "intensivkuren" då man byter ut ett eller flera mål om dagen. Själv är jag mycket nöjd med dem, har använt dem i perioder.
Tack Bride2B! :) Är så glad!!! Har dock inte berättat och frågat bestman ännu, vet att han hänger här så jag vågar inte lämna ut mitt namn ännu ;)
haha okej, men det är lugnt... :)
Hur mycket vägde du när du börjat och hur mycket väger du nu??
Jag vill gå ner 9 kg ungefär.. Då är jag SUPERNÖJD!!
Ja grattis verkligen !!!
De e kul när dom reagerar så positivt..här hos oss va de samma typ alla tjejer/fruar i släkten engagerar sig vilket e bra om man behöver smakråd eller liknande
Jag tror mer på träning/kost än sånna måltider som man ska byta ut och som bride2B sa så e de svinit dyrta !!!!
Nu ska jag sova..nattis på er
sov gott... :)
Oj, kommer inte riktigt ihåg för det var ett tag sedan jag använde dem. Är just nu inte särskilt nöjd med vikten, väger 60 tror jag, vill gå ner till 56 - är väl dags att börja med dricka dem igen ;) Men jag minskade väl 2kg på en vecka med dem. Är väl egentligen normalviktig men kroppen ser inte riktigt ut som jag vill...
Det bästa jag gjort för att nå min drömvikt var att stenhårt följa ViktVäktarnas metod i 2 veckor.
Det bästa jag gjort för att nå min drömvikt kortsiktigt var nog sånt där pulver i 1 vecka.