• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Ja de har jag...skulle inte klara mig annars

• Bride2B..

hehe det var ju tur det i så fall.. :D
    Har du och oskar fundat på en tillökning än?

• Blåklinten

Ja de har vi nog men först skulle jag vilja ha ett fast jobb

Har ni ???

• Bride2B..

yepp...Jag gjorde abort i mars faktiskt.. Detta pga flera orsaker som jag helst inte vill diskutera/gå in på... *lessen i ögat*

Men så fort vi har kontroll på ekonomin och självklart bor ihop så kommer fabriken vara i full gång.. :)

har du gjort abprt någon gång?
    Vad använder du för p-medel?

• Blåklinten

Fy då...så tråkigt !!!
    Jag har aldrig gjort abort nån gång och de e jag lycklig för. jag använder minipiller funkar jättebra !!

Jag har en kompis som fick barn i april och efter de har jag varit som barntokig..dom e så himla söta i den åldern

• Bride2B..

hehe jag vet.. helt underbart goa.. :)
    Jag gick på p-piller när jag blev gravid och ändå så blev jag gravid.. jag e ganska speciell då jag är 1 av dessa 100 som blir gravida.. jag är en av de 1%-tarna som finns med på statistiken!!

• Blåklinten

Oj då har man otur om man e nån en av dom !!!

Sa du nåt till din familj eller höll du de hemligt ??

• Bride2B..

mamma och en av mina lillasyrror fick reda på det.. och marcus o hans familj såklart.. :)
    Jag och marcus hade det jätte svårt i förhållandet under den tiden.. :(

• Blåklinten

Ens förhållande sätts verkligen på prov vid sånna situationer !!!

Vårt förhållande har aldrig blivit utsatt för sånn prövning

• Bride2B..

Det gör det verkligen.. Jag vet nu, mer än någonsin att vi KAN hantera sånna saker.. Men jag har gjort det väldigt klart för honom att detta var en engångs grej. Har jag gjort abort EN gång så gör jag det ALDRIG i livet igen.. inte ens om jag fick flera miljoner.. (jag är emot aborter annars.. de är okej vid extrema fall såsom väldtäkt m.m)

Svar på tråden Young bride seeks... ;)