Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Det låter ju tiptop, helt perfekt! Hur lång tid tog det?
Vi tänkte för bara någon månad sedan att vi oxå skulle satsa på nybyggt istället, men det visade sig att det skulle bli nästan Dubbelt så dyrt som de "normala" hus vi tittat på! Om vi inte vill flytta typ 5 mil längre bort från stan = Dåliga kommunikationer!
Nu är det någon som påminner mig om klockan här, hm.... Jaha, det var ytterligare några trevliga timmar på BT! Måste nog sussa nu! Vi höres! Gnatt!
Han började bygga i mars men då har han gjort typ allt själv så de e ju ganska snabbt ändå !!!
någon här...?
Ja nu e jag här
hur är det med dig?? mitt internet krånglar lite.. ska ut me lillsyrran o lillebrorsan för att köpa en jacka och ett par skor till henne... *suck*
Jag gillar inte gå med henne för hon är så jobbig när man ska ut o handla med henne.. hon blir aldrig nöjd liksom...
Jodå de e väll rätt bra håller på att packa samtidigt som jag försöker träna på mitt friskispass !!
Hur gammal e din syster ??
13 år är hon... Men mamma sa att jag inte behövde längre för hon skulle med henne dit imon istället... f*n va gött.. :D
Hur fick du jobbet som intruktör på friskis?? Är du utbildad till den på något sätt eller var d bara tur??
Funderar på att sitta o plugga lite... måste lämna in mitt Historia arbete till slutet av denna månaden och jag har inte ens gjort hälften.. Jo, jag tror jag får göra det!!
Men jag finns fortfarande kvar på BT... skriv på så svarar jag ;)
Ok jag har en syster som går i 8an e man 14 då kanske så jag vet vad du menar..stöniga o envisa e dom
Jag började som värd i F&S föreningen där jag bor och sen frågade dom om jag ville bli instruktör o de ville jag ju så på den vägen e de, man får gå en utbildning när man ska bli de jättekul va de !!!
Historia de e inte favoritämnet för mig direkt...går de bra på komvux då, har du sökt skolor nåt mer ???
Nej jag har inte sökt nått mer.. Jag ska göra det snart igen... men jag måste läsa klart historia.. Kursen slutar den 17:e December..
Min syster går också i 8:an men hon började skolan för tidigt, därför är hon 13 år och går i 8:an..
Att vara intstruktör låter kul. Jag gick på F&S förr, men sedan så orkade jag inte då jag tyckte att dt var för långt. Orkade inte åka 40 minuter med lokaltrafiken för att gå o gymma och träna step up m.m
Har du körkort?