• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Jag tycker så synd om dig hoppas ni får tag på ett bra boende efter att Marcus e färdig me lumpen.

Vi fick in lite blommer i fönstrena i dag o de gjorde de så hemtrevligt så jag vill bo där nuuuuuuuuu på en gång.

Men nu vet du iaf vilken storlek som passar....har ni samma smak vad de gäller kläder eller har han sagt va han vill ha eller väljer du helt själv ?????

• Bride2B..

Jag har typ valt om man ska säga så och han "nickar".. han gillar inte att prova kläder m.m så överhanden ligger hos mig. Det är ganska bra faktiskt för då slipper han "förstöra" mina planer... :)
    För övrigt så litar jag på hans smak (han har alltid klätt sig snyggt) och han på min... :)

Det finns nästan inget att göra hemma.. jag e så uttråkad... har du några förslag på vad man kan göra??

• lindha&roger

jag är nu 21 och kommer gifta mig den 14maj 05 och då e jag 22 min kille är då 25:)

• Bride2B..

vad kul... Bor ni i Göteborg?

• Blåklinten

De va ju tur att de funkar så nu när han inte e hemma så ofta !!!

Ja inget o göra de har jag nästan glömt hur de e men jag brukar sätta mig o tänka igenom kommande veckan/ dagarna och sen göra en planering för vad jag ska hinna med varje dag...annars kan man gå en promenad eller springa eller träna nåt annat...ta ett bad o göra en ansiktsmask eller bara göra lite poppcorn en kopp te lägga sig under en filt/ täcke o kolla på tv...kanske lite tips

• Bride2B..

F*n jag kan inte göra så mycket.. jag har gått upp väldigt mycket i vikt på sistone.. jag måste hitta ett sätt att gå ner allt igen och kanske lite till.. Väger 64 kg nu (eller så var jag sist jag vägde mig, typ för 1 vecka sedan) och jag känner mig som ett j*vla fettberg.. Har fått ångest när jag ska äta att jag bara ätit sallad idag. Någon som har tips på lite snabba och väldigt effektiva "bantningskurer"?
    Ut och springa.. ja du.. jag skulle gjort det 3 gånnger i veckan men har bara gjort det 1 gång.. vill ut o springa men känner verkligen att jag inte orkar..
    På TV finns det inget bra och jag ligger redan under mitt täcke i min säng... :(
    det är inte lika kul att vara ledig på helgerna när marcus inte är här...

Maaaarrrrcccuuuuuuussss... *ropar*
    ... inget svar... typiskt!!

• Blåklinten

Ta en promenad o gå snabbt br för fettförbränningen, dricka svart kaffe bra för fettförbränningen gå före frukost åxå bra för fettförbränningen...kanske kommer på fler sen ska o äta tacos hos min pappa nu !!

Kanske hörs i kväll kramizar Kajsa

• Bride2B..

ha det så gott gummsan... Jag dricker inte kaffe och jag tycker att promenera snabbt e svintråkigt om man gör d ensam... äter dessutom ingen frukost.. ;)

• StinaJ

Hej hej Julie. Då har jag hittat hit också då.... Säger inte till hohnom vad kläderna kostade egentligen....
    Det behöver ju inte han få veta eller????
    //Stina

• Bride2B..

haha... nää det är ju bara bra att du låter bli... ;) Men det vet han väl redan eftersom han var med igår.. :D

Skööönt, jag blev det 800:e inlägget... :)

Tänk att det har gått så långt... :D *lycklig*

Svar på tråden Young bride seeks... ;)