• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

Hur mycket kostar dessa "guider" och var kan man hitta de??

• Bride2B..

har du förrästen kollat på aftonbladets viktklubb?? Mina blivande svärföräldrar håller på med den just nu. Svärmor har provat den tidigare och hon gick ner 25 kg på 6 månader tror jag. Men vilken otrolig skillnad!! :)
    Jag tänkte anmäla mig men jag tror man behöver en skrivare för att skriva ut allt istället för att bara titta på nätet hela tiden..
    det är inte så dyrt heller!!

• brud 05

Köpte den från ett ViktVäktar-ställe, kolla om det finns något nära dig! Testa denna länk!www.dataphone.se/~viktv/about_meeting_finder.htmla

Måste soooova nu, men vi hörs säkert imorgon! Godnatt-kram!

• Bride2B..

okej... goooonnaaaattt... :)

• Blåklinten

Jag tycker inte man ska gå efter vad man väger iom att muskler väger mer än fett...jag har slutat väga mig och går i stället efter mina mått, vilken storlek jag har och hur kroppen ser ut.

• Bride2B..

jag kan i så fall säga att min midja var 64 o nu 81... höfter 81 o nu 97... det är en j*kla stor skillnad som jag vill bli av med igen....

• Blåklinten

Ja de e ju tyvärr på dom ställena vi tjejer lägger på oss + rumpan....hoppas du kommer nå din önskade vikt/mått

• Bride2B..

det verkar omöjligt just nu...
    Jag e lite grinig.. köpte pärlor idag som jag tänkte trä på hårnålar men så visade det sig att hålen på pärlorna är för små... Hur ska jag göra ett större hål på de?? har du några tips?!

• Blåklinten

Hmmm...kanske de går att smälta ett större hål eller blir pärlorna fula då kanske....de går inte att limma fast dom då ??

• brud 05

Oj, oj, oj. Har precis varit och tränat. Skönt, men det var ganska längesedan senast så man blir lite skakis...

Svar på tråden Young bride seeks... ;)