Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Hallå, hallåååå..?
Hej hej här e jag
Tjenare Blåklinten! Hur har dagen varit?
Tja brud 05...jo då den har varit som vanligt..full fart
Fick just reda på att vår skorsten på huset inte blivit godkänd av den j*vla sotarn ...bara hoppas på att han som bygger ska komma på en bra lösning nu när vi börjat flytta och städat ur typ hela huset
Hur har dagen vart för dig då kommit längre i planeringen ???
Oj, tråkigt när det strular till sig
Har ni byggt helt nytt hus?
Jodå, har velat berätta för alla idag när nu familjen vet, men jag ska nog försöka vara lite hemlig ett tag till. Annars är jag trött som en get, kan inte lägga mig i tid, tiden går så fort när man surfar här :D
Har nog bestämt att vi måste ringa restaurangen imorgon och be om offert och menyförslag så man får något att "sätta tänderna i"! Roligt att planera, eller hur?!
Förresten ska jag på BT-träff imorgon!!!
oj så långt det blev... ;)
Japp ett helt nytt hus
Mat e de jag me måste kolla upp nu...hade en cateringfirma som jag kontakta men de va upptagna den 2e juli tyvärr så nu måste jag leta vidare..håller me dig om att de e kul me saker man kan fixa me.
Skoj me BT träff hoppas de blir trevligt!!
Meeeeen vad treeeeevligt med nytt hus!!! Vi har kollat hus i några år men det måste ju alltid vara så fruktansvärt dyrt!
Du bor i stan va ??
Vi bor ju inte i eller vid nån storstad så de e inte lika dyrt att bygga här..dessutom byggdes de i lösvirke och för att komma ner så mycke som möjligt i pris har vi gjort/gör en massa själva.
Vad för hus har ni kollat på ??
Vi har kollat på allt möjligt men är nog mest inne på att köpa ett äldre hus och rusta upp det och göra om det så vi får ett stort kök, stort badrum, minst tre sovrum och - självklart (pojkvännens måste) - ett biorum :D Och så en tomt större än en kolonilott ;)
Låter som vårt hus nästan,,stort kök/vardagsrum 3 sovrum 2 toaletter 1 med bubbelbad o dusch o en med bara toa tvättstuga garage ett litet föråd för centraldamsugarn och ett biorum till Oskar min m2b
Vi kollade på begagnade hus före vi bestämde oss för att bygga men vi hitta inget som uppfyllde våra krav så då bestämde vi oss för nytt