Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Bride2B E de svårt att göra en sån sida du har gjort där man kan lägga ut bilder...kostar de nåt ???
brud 05... taaaccckkkk... :) Får man fråga vad du heter..? tycker d e lite mer kul att veta d... Jag vet ju var blåklinten heter o hon jag :) har du kanske nån bild på din klänning, eller den du tänkt dig??
blåklinten... ne d e inte svårt alls... lite jobb bara men inte svårt!! ska jag Det kostar inget heller.. man får 3 MB gratis!!
Vet du vart man går för att fixa den???
blåklinten... ne d e inte svårt alls... lite jobb bara men inte svårt!! ska jag Det kostar inget heller.. man får 3 MB gratis!!
Vet du vart man går för att fixa den???
Nope vet ingenting om de...så jag tar gärna i not alla tips jag kan få
Om ett tag kan jag avslöja mitt namn... Har tidigare skrivit att det än så länge bara är min kära mor vet att vi ska gifta oss! Jag vet att vissa bekanta "hänger" här och jag tycker det vore mycket roligare att berätta den glada nyheten "face-to-face"!
Jag vill ha en klänning typ som Maggie Soteros Sarchi (mkt vacker), fast med inte så intensiva broderier.
Brud 05 hehe okej.. kan man inte få veta d på nått annat sätt kanske...?? har du msn? eller ICQ?? eller kanske kan du maila ;)
jouli@home.se
Blåklinten...
Kolla på
groups.msn.com/home
Klicka på "Skapa en egen grupp" och om du har hotmail så kan du göra det direkt, men om inte då får du göra en, eller ett NET.passport-konto..
Säg till om du behöver hjälp.. :)
MG's sarchi är jättefin... :)
Ska du hyra eller köpa..?
Jag vill köpa!!! Den ska vara min!