Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Kajsa jag håller med Bride2B din mamma och sambo borde verkligen gå på ditt bröllop, hennes sambo kan dom väll fira dan efter ändå !!
Bride2B kul att du blev bra bemött, jag ska till Gbg med min tärna i slutet av månaden o kolla in o prova klänningar och kolla på tyger till den. Har du nån butik du kan rekomendera ??
Och jag tror/hoppas ingen kommer säga att det är för tidigt eller att vi är för unga (är 82:a och pojkvännen 78:a). Snarare har de tjatat ett bra tag om att vi borde gifta oss! Det blir roligt att berätta för dem!!!
Håller med Bride2B och Blåklinten
Vi fick åxå glad respons från vänner och släktnignar när vi berättade att vi ska gifta oss
Speciellt från min m2b farfar som tycker vi borde gift oss för LÄNGESEN !!!!
Vi fick åxå glad respons från vänner och släktnignar när vi berättade att vi ska gifta oss
Speciellt från min m2b farfar som tycker vi borde gift oss för LÄNGESEN !!!!
Vad roligt, Blåklinten! Hur länge har ni varit tillsammans? *nyfiken*
Blåklinten.. Ja jag har varit på två och provat klänningar, Tony's och en annan som ligger mitt framför Tony's som jag inte kommer ihåg namnet på (de ligger på Vasaplatsen). De som har störst utbud är Remanns som ligger på Järntorget. Jag har inte sött på en större återförsäljare. Dessutom lite längre upp på järntorget, nära olivedalsgatan så kan du hitta en som heter Johan´s. Jag skulle dit med kompisarna men de hade stängt den dagen!
En som jag INTE kan rekomendera är en annan affär som ligger på Järntorget, den ligger typ lite efter en glasögon affär, återförsäljare är en mörk person, han har nästan inget utbud alls! Lycka Till nu!! :)
Brud05, hur länge har du o din pojkvän varit tillsammans??
Bride2Be Vi har varit tillsammans 5 och ett halvt år, förlovade i 3 och ett halvt! Du då?
Brud05 vi har varit tillsammans i 4 år och 8 månader, varit förlovade i lite drygt 3 år
Vi har varit tillsammans i 2 år, 10 månader och 15 dagar.. :) Vi firar 3 år den 28:e oktober (2001-10-28).
Vi har varit förlovade i 2 år och 2 månader och 4 dagar :) (2002-07-09)