Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Blåklinten
Ja, Jag fick en försmak av möhippan. När de tog ut min sambo så skulle min syster vara här hos mig, men när all oro lagt sig så kom det runt 10 pers och alla barn till kompisarna, de klädde ut mig till clown och satte på ögonbindel, sen bar det iväg ut i rölanda. när jag kom fram så fick jag känna på något som jag tillslut gissade var ett plan. Jag fick åka 20 minuter över Ed i ett franskt stridsplan som varit med i vietnamkriget, det var en härlig känsla. När jag kom hem släppte de av mig vid torget och jag fick gå hem till oss, där var det lite snopet för kompisarna hälsade via en lapp att fortsättning följer. De ska ta mig en annan dag, alla fick inte barnvakt samtidigt men de ville att jag också skulle flyga,Christer hade nämligen varit uppe en stund före mig i samma plan. Det var därför jag hade hörselkåpor och bindel på för att jag inte skulle se att han också var där. Anade länge att de skulle ta oss samtidigt för jag visste att de skulle ta christer men min syster fick mig på andra tankar. Kul var det iallafall och jag har ju en dag till att se fram emot nu kommer jag att vara pirrig de tre helgerna som är kvar före bröllopet
Det var 17 killar som stormade in vid 9-tiden på morgonen. Min sambo fick förutom att flyga i det franska stridsplanet, spela paintball,spexa på samhället, äta god mat,bada och sola på mûhlbocks. Sen övernattade de vid hagtjärn där de grillade och festade hela natten. Han är ganska mör idag men hade haft en underbart kul dag. Han är jättesnygg med sina blåmärke efter paintballen två på armen och tre på ena skinkan, han har svårt att sitta.
_sommarbrud_... jaha nu e jag me igen... :)
augustibrud.. det låter som att han hade det jätte kul... hoppas allt ordnar sig med blåmärkena ;) din dag lät också jätte kul, de kommande veckorna lär bli riktigt smaskiga låter det som.... var inställd på allt, det är alltid bäst.. lycka till och hör av dig och berätta hur det går... :) för övrigt vill jag fråga, hur många gäster kommer ni ha på ert bröllop?? vad kommer kalaset gå på??
Vi ska ha 70 gäster och vi tror att kalaset kommer att sluta på ca 30 000, hoppas vi iallafall
Hur många kommer på ert och vad ska det kosta? Ja jag måste vara beredd på allt det kan bli några jobbiga veckor, men förhoppningsvis blir det kul
vi är också ca 70 gäster... vi vet inte hur mycket vi ska lägga eller vart... för vi vill inte ha en tråkig och stel fest, typ middag o lite vals eller så... utan jag vill helst att det ska vara en livlig middag och sedan kan man kanske "ta bort" borden eller ha ett ställe där man kan ha ett stor dansgolv så alla kan dansa och ha kul... för alla åldrar då... 12-100 år :) vi har fått 70 gäster á 400 kr per kuvert för 28.000 kr.. Vart ska ni gifta er någonstans?? kostar det något att gifta sig i kyrkan, typ betalar man prästen m.m??
Hej hej tjejer !!
Va kul de lät att få flyga...vilken dag var det såg ett plan som flög över husbygget nu för någon/några dar sedan var det du kanske ???
Hur går det med planerna för er annars? Dagen D närmar sig väll för dig nu augustibrud, nervöst eller e närverna på plats ?
Ja du kan nog va berädd på jävelskap fram te bröllopet
Hej blåklinten det var igår lördag som jag flög över ed i ett grönt militärplan. Helt underbart missade tyvärr att ta med kameran, jag hade fått dunderfina kort på vårt hus för att inte tala om kyrkan, det var fint väder och han körde alldeles snett bredvid kyrkan, det hade varit nåt att visa upp hör på BT sen när vi gör vårt album.
Bride2be nej det kostar inget att gifta sig i vår kyrka och inte heller prästen eftersom vi gifter oss i vår församling, vi har däremot bytat kantor och ska ha en annan som min sambo känner. Han är ingen kantor men spelar otroligt bra. jag tror att han tar ca 500 och det är det värt. Vi ska laga enkelt kallt och det blir buffé därav att det blir billigare sen vill vi också ha en livlig och ingen stel fest, därför har vi bjudit 15 kompispar och inte så mycket släkt, jag har 5 mostrar och morbröder och 8 fastrar och farbröder, vi har inte bjudit några, ska man bjuda en får man bjuda alla. så resonerade vi och valde hellre kompisar som man umgås med.
augustibrud får ta massa bilder och lägga upp de sedan på nätet för att dela med sig utav sin lyckliga tid... inte bara det utan så att vi kanske fårr lite tips för oss som har ett tag kvar... :?
Dags att jag också anmäler mig till denna tråd ;)