• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

fyfan va äckligt läskigt detta har blivit... jag vill också ha den utan axelband, vid nertill och ett mellanlångt släp...(det sista kanske var lite skillnad) usch..... haha... :D

• Fyra

hua, jag vågar inte fråga dig något mer nu, för vi svarar bara samma på allt.

• Bride2B..

haha eller hur.... har du tänkt på brudbukett?? typ formen alltså och kanske blommor??

• Fyra

Det har jag inte funderat så mycket på. Lite droppformad kanske

• Bride2B..

alltså sluta.... va inte sån.... usch.... färgteman e nästan detsamma, killarna går på samma ställe, klänningarna är likt tänkt, blommorna är i samma form, kyrkan är kanske densamma, poliser vill vi kanske båda bli... förutom utseendet, åldern och faktan om att du har dina föräldrar och jag mina så kan man tro att vi är tvillingar... *uscha vad läskigt*

• Fyra

Ja, det känns lite skrämmande. Hur kan det vara så egentligen? Vi tycker samma, vill ha samma saker osv. Något övernaturligt måste det ju vara. *skratt*

• Bride2B..

haha aa... som vi sa innan, det måste vara ödet! tänk om allt detta har en mening...? undra vart det leder... tänk om du blir min brudtärna..?? du då går igenom samma sak som jag osv... fan vad läskigt.. *skrattar*

• Fyra

Ja, och tänk om du blir min brudtärna? Klart att det har en mening

• Bride2B..

haha.... läskigt eller hur...?? vad tycker du om sakerna jag visat dig...?? du fick månader och månaders gratis arbete... du kan inte ana hur länge jag suttit framför datorn för att hitta allt som jag visat... *pustar* och man har mycket kvar dessutom....

• Fyra

Ja, fast det är kul att sitta och leta lite tycker jag. Det är ju själva grejen :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;)