• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

självklart... men jag kan inte många.. kan bara där kläderna o så ligger..... inte alla men många... :P kanske går vi in i varsitt omklädningsrum och kommer ut med olika b-klänningar :D vi kunde ju "tipsa" varandra där me om vad som skulle vara fint o så... vi kunde ha en heldag på stan me b-ideér, lunch och avsluta kanske med nått gott på nått café... :)

• Blåklinten

Precis 2 galna brudar som ska gifta sig nästan lite varning

De e säkert bra o byta ideer me nån annan än dom här hemma skulle va kul o kolla i affärer där dom säljer tårtdekorationer, dukningsförslag o en massa tillbehör

Ringde hon som jag vill ska sy min klänning förut för att kolla om hon har tid eller om hon e uppbokad men de va inget svar

• Bride2B..

Aaa exakt... det kan man ju göra... skulle vara kul.. jag har bara sett olika tårtor på internet som jag nämnde innan... men det skulle vara kul att kolla sånt ändå m.m

Synd att du inte fick nått svar... vet du exakt hur du vill ha den förrutom axelbandslös o släp???

• Blåklinten

Ja typ...får kolla me hon åxå så hon kan sy de på ett snyggt sätt annars får man ändra men jag hoppas hoppas...har tyvärr ingen bild som jag kan skicka annars hade jag gjrt de

Nu måste jag lägga mig e såååååå trött. vi hörs sov gott kram / Kajsa

• Bride2B..

Okej... hoppas du får tag på henne.... o hoppas den blir bra.... kontakta mig när du vill mötas ;) natti natti, kram Julia

• _Sommarbrud_

Bride2B:

Haha..Va coolt! :D

• Bride2B..

_sommarbrud_...Vad är det som e coolt??

• agustibrud

hej idag blev min kille kidnappad!

• Blåklinten

Hej hej nu e jag här i gen

Augustibrud : Va spännande e de några som gjort nåt med dig ännu ???

• _Sommarbrud_

Bride2B:

Att ni åxå skulle gifta er den 27:e..

Svar på tråden Young bride seeks... ;)